Mark.Breda
Newbie
- 10
- 21/08/22
- 6
Ik ben benieuwd naar wat je bedoelt...
Carmen werkt aan de Leenderweg in EindhovenDiversen van mijn fantasiën waar kunnen maken met Demi aan de Hofstraat in Eindhoven en vervolgens Carmen aan de Mecklenburgstraat. Beide dominante dames die voor veel in waren. Voelden me aan en wisten wat ik zocht. Van deze dames geleerd dat ik over drempels kan stappen die andere voor me op hebben geworpen. Dat het heerlijk is om ook sexueel jezelf te kunnen zijn zonder schaamtegevoel voor afwijkende dingen. Dat fetishen niet zijn om je voor te schamen, maar om van te genieten.
Heb nog altijd diverse fantasieën die ik graag met Carmen waar zou willen maken, maar ze is helaas niet meer werkzaam. Met haar zou ik dingen willen proberen die alleen kunnen als de ander daar voor open staat én je haar volledig kunt vertrouwen. Dat is moeilijk te vinden in de wereld: bij de "normale" vrouw loop ik al snel tegen de muur dat ze het niet wil doen (bij / met me), bij de betaalde sex is er een gebrek aan vertrouwen of is de dame niet ervaren genoeg voor mijn gevoel / kennen we elkaar niet genoeg. De klik moet er helemaal zijn en Carmen was - niet alleen voor of bij mij - de ideale sexpartner om mee op ontdekkingsreis te gaan. Dat bleek wel uit de berichten op diverse forums over haar en wat er gebeurde op de kamer.