Recensie Fanny, Glazen Straatje nr 10 2,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De bedoeling van dit forum is dat er dames bezocht worden en recensies geschreven worden die volledig zijn!
Naam, adres, beoordeling...
Als iedereen hier maar lukraak topics begint aan te maken, om informatie over een dame te vragen zoals deze
"Glazen Straatje 10???" dan vindt een kat haar eigen jongen hier binnenkort niet meer terug!
Info vragen is in stamcafee Gent.
Recensie is voor als je de dame bezocht hebt en haar naam weet en de locatie.
Anders vrees ik dat het een soep wordt waar niemand nog wijs uit geraakt... 🤔
 
Laatst bewerkt:
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Overig
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Na 3 (zeer wisselende) bezoekjes toch even hier mijn ervaringen neerschrijven. (hier mijn eerste ervaring, de rest komt dadelijk)
De meid in nr. 10 gebruikt de (artiesten)naam Fanny en is naar eigen zeggen van Georgische afkomst.
Ze is 18, donkerbruin lang haar, gebruikt nogal veel make-up (beetje sletterig...) klein van gestalte (ik schat 1.60 ofzo) en heel petite. Kleine borstjes A (of zelfs AA) met kleine tepeltjes.
Geschoren, maar met stoppeltjes.
Ik heb haar eind augustus opgemerkt en begin september eens bezocht. Ze zat toen in nr 10 links, maar meestal (zie verdere recensies) zit ze in 10 rechts (ze kijkt dan recht uit op het niet overdekte deel van de PVDD.

Voor een gesprekje moet je er niet zijn, ze spreekt met moeite 5 woorden Engels (waaronder "Fifty euro").
Na het overhandigen van de centen liep ze even weg (om het geld weg te bergen); ze kwam terug, maar liet de deur open staan (dat blijkt ze liever te hebben), beetje vreemd, onwennig voor mij, maar er kwam verder niemand langs in de gang.
Ik heb me uit gekleed en zij deed het zelfde. Ze deed teken dat ik op het bed mocht gaan liggen, maar ik wou haar eerst even knuffelen en haar borstjes wat strelen. Ze liet dit makkelijk toe, ik ging op de rand van het bed zitten en trok haar bij me. Ik kon haar tepeltjes likken, mocht haar overal kussen (niet op de mond) en met mijn hand mocht ik haar poesje al wat bespelen waar door ik stilaan zelf ook op volle sterkte kwam te staan.
Ik ging op het bed liggen en ze vleide zich aan mijn benen en begon me (zonder condoom) te pijpen. Dit was niet afgesproken, maar ik kan niet zeggen dat ik dat geen aangename verrassing vond. Het pijpen zelf echter was niet speciaal: ze nam met moeite mijn eikel in haar mond en was vooral bezig met het aftrekken met haar hand. Ondertussen kon ik met mijn hand haar kutje verder bespelen.
Na enkele minuutjes vroeg ik haar of ik haar kon beffen, en ze wou dit graag. Ze ging op haar rug liggen en ik kon beginnen.
Hoewel er vooraf geen sprake was van een wasje had ze een neutraal ruikend (en smakend) kutje. Ze genoot van het beffen en ik kon haar tepels en haar kutje ook met mijn vingers verder bespelen, zonder echt naar binnen te gaan met m'n vingers. Toen ik haar vroeg of ze het lekker vond, mocht ik niet stoppen en vroeg ze me verder te doen. Ze was gewoon stil. Ik vermoed dat ze na enkele minuten klaar kwam (maar liet dat niet echt blijken) maar ik voelde de plotse spanning in haar ganse lijf.
Ik kwam terug recht en ze vroeg of ik sex wilde. Ze deed een condoom om en ging op haar rug liggen met de benen een beetje gespreid.
Ik moet eerlijk toegeven, ik ben absoluut niet groot geschapen, maar zij is gewoon te nauw. Ik kreeg na was wringen m'n eikel naar binnen (letterlijk spannend!) maar verder kwam ik niet en dat zag ik duidelijk aan haar gezicht. Ik probeerde opnieuw, maar het ging gewoon veel te moeilijk.
Dan maar een andere positie dacht ik, maar ze wou gewoon niet!!! Ik wou niet aandringen (zo'n jonge meid, met blijkbaar heel weinig ervaring... wat doe je dan?). Ik stond op, ging langs het bed staan, nam haar benen en trok ze wat dichter naar me toe, zodat ik vanuit een iets betere positie nog eens kon proberen. Ik tilde haar bekken op en probeerde opnieuw, na wat duwen kwam ik binnen, maar blijkbaar wat te laag, want ik voelde hoe ik in haar kontje binnenkwam en de "ring" na mijn eikel dichtknijpen. Ik wist niet wat me overkwam, ik heb al eerder anale sex gehad, dus herkende het gevoel, maar dit was een absolute verrassing. Ook aan haar reactie kon ik niet afleiden dat ik haar anaal aan het nemen was, ze trok hetzelfde (pijnlijke?) gezicht als eerder.
Door de ganse omstandigheid duurde het dan ook maar enkele seconden voor ik het rubbertje volschoot.
Ze stond recht, gaf me enkele velletjes papier en trok haar setje terug aan (geen wasje...). Na het schoonmaken trok ik ook snel m'n kleren terug aan.
Zoals eerder gezegd, nauwelijks communicatie mogelijk, dus ik werd snel richting deur verwezen. Ze vroeg nog even of ik rookte, wat ik niet doe. Ik vroeg haar of sigaretten wou, Yes zei ze. En eerlijk gezegd, voor al het extra dat ik gekregen had wilde ik haar graag een pakje sigaretten trakteren. Wat ik dan ook heb gedaan.
Na deze keer, wou ik nog wel eens, herhalingsgevaar was groot dus. (zie verder)
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Overig
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Mijn 2e ervaring bij Fanny.
Een ruime week later was ik opnieuw present in Gent en ik wou zien of Fanny er was.
Mijn vorige bezoek was geen toppertje, maar zeker niet slecht te noemen, dus ik was wel benieuwd naar een vervolg.
Ik passeerde langs haar raam, ze zat (zoals nu meestal) in 10 rechts, met uitkijk op de straat. Ze deed al snel teken dat ik mocht binnen komen.
Dit keer kwam ik een achterkamertje terecht (de eerste keer stond het bed gewoon in de ruimte waar ze achter het raam zit). Opnieuw liet ze de deur open staan.
50€ betaald, me uitgekleed en op het bed gaan liggen, zij klede zich nog niet uit.
Ze nam plaats op het bed, zittend aan mijn benen en begon om af te trekken, ik begon stilaan op sterkte te komen.
Ik vroeg ze of ze wou (beginnen met) pijpen, dat was goed. Ze nam een condoom en deed het om... Ik was even in de war, was ze het dan de eerste keer vergeten (zie mijn andere recensie) en nu niet? Ik liet ze begaan, opnieuw geen opmerkelijke pijpbeurt. Haar mondje maar net rond de eikel en zuigen en vooral met haar hand tegelijk aftrekken. Ik liet ze even doen, maar na korte tijd vroeg ze of ik sex wou. Ik vroeg of ik haar mocht beffen en dat wou ze wel. Ik likte haar poesje, speelde met mijn vingers rond en in haar kutje want dat liet ze (gedeeltelijk) toe. Fanny is echt ongelooflijk nauw, zelfs bij het naar binnen brengen van een vinger voel je het spannen. Ik beroerde haar kontgaatje met mijn vinger (na mijn vorig bezoekje had ik een vermoeden dat dit misschien ook mogelijk was) en duwde mijn vingertop naar binnen, tegelijk voelde ik haar opspannen en kwam ze -zonder een kik- klaar (denk ik).
Ze gaf aan dat ze nu wel klaar was voor sex...
Ze bleef op haar rug liggen en was nauwelijks toegankelijk, ik probeerde maar kwam er niet in. Ik vroeg naar een andere positie, maar dat weigerde ze net zoals de vorige keer. Ik probeerde nogmaals, maar eerlijk gezegd was de zin een beetje over en ik ging terug liggen en vroeg of ze me wou aftrekken. Ze deed het, maar heel mechanisch/ongeïnteresseerd. Dat hielp me helemaal niet vooruit, kreeg een slappe en zij zei dat ik klaar was, maar dat was dus niet het geval. Er was wat voorvocht in het condoom waardoor zij dacht dat ik klaar was.
Enfin, met een slappe kan je niet veel verder, dus ik liet het er maar bij.
Kledij terug aan en (ontevreden) terug naar buiten.

Dit keer was het herhalingsgevaar heel wat kleiner geworden...
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Overig
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Mijn 3e ervaring bij Fanny.

Na mijn vorige ervaring dacht ik dat de kans klein was dat er ik nog eens langs zou gaan.
Ik ga af en toe eens wandelen, zonder in actie te komen, gewoon om te zien wie er zit, of er nieuwe dames zijn etc.
Ruim een week na mijn laatste bezoek ging ik er nog eens wandelen, zonder echt te willen scoren. Ik liep langs het raam van Fanny en ze wenkte me opnieuw.
Ik schudde met mijn hoofd en liep weer verder. En bij een volgend rondje herhaalde dit scenario zich opnieuw.
Na het 3e rondje dacht ik, ik moet haar eventjes laten weten dat ik de laatste keer niet zo leuk vond en klopte bij haar aan.
Ik probeerde het haar duidelijk te maken, maar heb eerlijk gezegd geen idee of ze het echt begreep. Enfin, ik ging niet binnen.

Opnieuw een ruime week later ging ik nog eens wandelen, de zin was groot, de we gingen wel zien.
Omwille van de werken in de straat (en het uur van mijn bezoek?) was de bezetting niet zo groot. Fanny was er wel en ze wenkte me.
Ik sloeg haar over en liep verder. Ik begon te denken, hoe ik haar kon duidelijk maken dat als zij steeds op haar rug wil blijven liggen dat het voor mij dan een no-go bleef.
Ik nam m'n telefoon en zocht een afbeelding op van het doggy standje, ging naar haar raam en vroeg 'are you okay to have sex like this?". Ze antwoordde yesyes, 50€. Na nog eens om bevestiging te hebben gevraagd was ik zo benieuwd hoe dit zou aflopen dat ik toch naar binnen liep.

Ik heb haar betaald, kleedde me uit en ze vroeg me op het bed te gaan liggen. Opnieuw liet ze de deur open staan. Ik duwde ze nu toch een groot stuk dicht. Ze kwam (met haar setje nog aan) aan m'n benen liggen en begon me af te trekken, na korte tijd was ik op sterkte en vroeg ik of ze me wou pijpen. Ze nam een condoom, maar ik vroeg of ze zonder condoom wou pijpen, want dat had ze de eerste keer gedaan (zonder dat ik daar om gevraagd had). "okay, sex with condom" vroeg ze en dat vond ik prima. Dus ze begon me te pijpen, zonder condoom.
Het pijpen begon, net zoals de vorige keren, heel matig. M'n eikel net in haar mondje, zuigen en aftrekken met haar hand. Communicatie is moeilijk, dus ik probeerde haar zachtjes duidelijk te maken dat ik graag wat dieper werd gepijpt. Ik nam haar hoofd zachtjes vast en duwde haar voorzichtig telkens een beetje verder naar beneden. Ze liet het toe! Maar echt veel verder kwam ze niet, maar nu verdween mijn eikel toch een 2tal cm verder in haar mondje.
Na enkele minuutjes vroeg ze of ik sex wou, en net zoals de vorige keer stelde ik voor om haar te beffen. Dat vond ze een goed idee. Ik kleedde haar uit en ze ging op het bed liggen.
Ik mocht haar minutenlang beffen, een beetje met m'n vingers haar poesje bespelen, maar deze keer duwde ze m'n hand toch een beetje weg.
Na een tijdje keek ik op en ze vroeg om meer, dus ging ik verder. Ik dacht terug aan de vorige keren en begon met m'n vinger haar kontgaatje te strelen tijdens het alsmaar intenser beffen. Ik duwde m'n vinger tegen haar sterretje en ik voelde hoe ik naar binnen schoof. Op hetzelfde moment voelde ik hoe ze zich helemaal begon op te spannen en ze kwam klaar.
Het was tijd om te neuken en ze deed het condoom om.
Ik vroeg haar naar de (eerder afgesproken) doggy-stand, en ik was blij verrast dat ze zonder problemen op haar knieën ging zitten zodat ik ze zo kon benaderen.
Heel voorzichtig duwde ik m'n eikel bij haar naar binnen, ik heb het al eerder gezegd, Fanny is heel nauw en ook in dit standje kwam ik maar met moeite bij haar binnen. Ik zag haar gezicht in de spiegel en het was duidelijk dat ze niet dieper genomen kon worden. Met kleine duwtjes ging ik heen en weer, maar dieper kwam ik niet. Ik trok me terug en probeerde om haar in haar kontje te nemen, ze liet het even gebeuren, maar duwde me dan toch weer weg.
Ik nam haar opnieuw in haar kutje en kwam na enkele seconden klaar.

Zoals eerder gezegd, communicatie is 0. Ze gaf me wat papier om me schoon te maken, kleedde zich aan en liet me achter in de kamer.
Ik maakte me schoon, trok m'n kleren aan en ging naar buiten.

Tja, dit was beter dan de 2e keer, maar absoluut geen topper.

Ik hoop dat jullie iets aan mijn recensies hebben gehad, ieder kan er zijn voordeel mee doen (door ze wel of niet te bezoeken).

Ik hoor heel graag of er al anderen bij haar zijn geweest en hoe dat is verlopen. (desnoods via PM)
Groetjes!
 
Mijn 3e ervaring bij Fanny.

Na mijn vorige ervaring dacht ik dat de kans klein was dat er ik nog eens langs zou gaan.
Ik ga af en toe eens wandelen, zonder in actie te komen, gewoon om te zien wie er zit, of er nieuwe dames zijn etc.
Ruim een week na mijn laatste bezoek ging ik er nog eens wandelen, zonder echt te willen scoren. Ik liep langs het raam van Fanny en ze wenkte me opnieuw.
Ik schudde met mijn hoofd en liep weer verder. En bij een volgend rondje herhaalde dit scenario zich opnieuw.
Na het 3e rondje dacht ik, ik moet haar eventjes laten weten dat ik de laatste keer niet zo leuk vond en klopte bij haar aan.
Ik probeerde het haar duidelijk te maken, maar heb eerlijk gezegd geen idee of ze het echt begreep. Enfin, ik ging niet binnen.

Opnieuw een ruime week later ging ik nog eens wandelen, de zin was groot, de we gingen wel zien.
Omwille van de werken in de straat (en het uur van mijn bezoek?) was de bezetting niet zo groot. Fanny was er wel en ze wenkte me.
Ik sloeg haar over en liep verder. Ik begon te denken, hoe ik haar kon duidelijk maken dat als zij steeds op haar rug wil blijven liggen dat het voor mij dan een no-go bleef.
Ik nam m'n telefoon en zocht een afbeelding op van het doggy standje, ging naar haar raam en vroeg 'are you okay to have sex like this?". Ze antwoordde yesyes, 50€. Na nog eens om bevestiging te hebben gevraagd was ik zo benieuwd hoe dit zou aflopen dat ik toch naar binnen liep.

Ik heb haar betaald, kleedde me uit en ze vroeg me op het bed te gaan liggen. Opnieuw liet ze de deur open staan. Ik duwde ze nu toch een groot stuk dicht. Ze kwam (met haar setje nog aan) aan m'n benen liggen en begon me af te trekken, na korte tijd was ik op sterkte en vroeg ik of ze me wou pijpen. Ze nam een condoom, maar ik vroeg of ze zonder condoom wou pijpen, want dat had ze de eerste keer gedaan (zonder dat ik daar om gevraagd had). "okay, sex with condom" vroeg ze en dat vond ik prima. Dus ze begon me te pijpen, zonder condoom.
Het pijpen begon, net zoals de vorige keren, heel matig. M'n eikel net in haar mondje, zuigen en aftrekken met haar hand. Communicatie is moeilijk, dus ik probeerde haar zachtjes duidelijk te maken dat ik graag wat dieper werd gepijpt. Ik nam haar hoofd zachtjes vast en duwde haar voorzichtig telkens een beetje verder naar beneden. Ze liet het toe! Maar echt veel verder kwam ze niet, maar nu verdween mijn eikel toch een 2tal cm verder in haar mondje.
Na enkele minuutjes vroeg ze of ik sex wou, en net zoals de vorige keer stelde ik voor om haar te beffen. Dat vond ze een goed idee. Ik kleedde haar uit en ze ging op het bed liggen.
Ik mocht haar minutenlang beffen, een beetje met m'n vingers haar poesje bespelen, maar deze keer duwde ze m'n hand toch een beetje weg.
Na een tijdje keek ik op en ze vroeg om meer, dus ging ik verder. Ik dacht terug aan de vorige keren en begon met m'n vinger haar kontgaatje te strelen tijdens het alsmaar intenser beffen. Ik duwde m'n vinger tegen haar sterretje en ik voelde hoe ik naar binnen schoof. Op hetzelfde moment voelde ik hoe ze zich helemaal begon op te spannen en ze kwam klaar.
Het was tijd om te neuken en ze deed het condoom om.
Ik vroeg haar naar de (eerder afgesproken) doggy-stand, en ik was blij verrast dat ze zonder problemen op haar knieën ging zitten zodat ik ze zo kon benaderen.
Heel voorzichtig duwde ik m'n eikel bij haar naar binnen, ik heb het al eerder gezegd, Fanny is heel nauw en ook in dit standje kwam ik maar met moeite bij haar binnen. Ik zag haar gezicht in de spiegel en het was duidelijk dat ze niet dieper genomen kon worden. Met kleine duwtjes ging ik heen en weer, maar dieper kwam ik niet. Ik trok me terug en probeerde om haar in haar kontje te nemen, ze liet het even gebeuren, maar duwde me dan toch weer weg.
Ik nam haar opnieuw in haar kutje en kwam na enkele seconden klaar.

Zoals eerder gezegd, communicatie is 0. Ze gaf me wat papier om me schoon te maken, kleedde zich aan en liet me achter in de kamer.
Ik maakte me schoon, trok m'n kleren aan en ging naar buiten.

Tja, dit was beter dan de 2e keer, maar absoluut geen topper.

Ik hoop dat jullie iets aan mijn recensies hebben gehad, ieder kan er zijn voordeel mee doen (door ze wel of niet te bezoeken).

Ik hoor heel graag of er al anderen bij haar zijn geweest en hoe dat is verlopen. (desnoods via PM)
Groetjes!
Begrijp er niks van , als je al een keer ergens hebt gelegen en het was geen succes dan ga je toch niet nog een keer en de vrouw proberen uit te leggen wat mis was met de hoop dat het dit keer wel een lekkere neukpartij wordt.

Kan je net zo goed je geld in het water gooien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan