Graag ben ik benieuwd hoe andere dvp het ervaren van fake afspraken !helaas gebeurd het bij regelmaat dat er van die mannen zijn die er plezier in hebben om een fake afspraak te maken ,en helaas gaat het dan 1/5 en 2 uurs langer doe ik gewoon niet om de schade te kunnen op te vangen want eerlijk het kost je die dag een aardige duit(verlies ) en ondertussen klanten moeten weigeren die wel wilde komen ... En bel je er naar toe kan nuurlijk mijn nummer geblokt ! Maar daar heb ik wel iets voor is helaas niet helemaal legaal maar deze fakers zijn wel verrast !! En hun echtgenoot nog meer !!! Mannen stop met de dames zo te kloten en wat plezier heb je er aan !!
En het tweede vervelende ervaring is dat ik een uitgebreide info geef over mijn diensten waar ,openings tijden ,kosten alle soorten mogelijk heden je kan het niet zo gek bedenken of je vind het wel terug ! En het leuke er van is. De eerste regel in de advertentie luid "lees je even de advertentie helemaal voor je aan het bellen gaat zo kom je bijna alles al te weten. !! En wat denk je ??telefoon. Wat zijn je prijsjes en mogelijkheden ?????!!!!echt??? Vraag me soms af voor wat staat die advertentie eigenlijk!!! Fotokes bekijken. En gelijk bellen dan denk ik echt weer iemand die zen lul na loopt bestand blijft achter !!! Das net of je naar de slager gaat "heeft u ook worsten"!!!!of ligt het aan mij??? Natuurlijk zijn er dvp die alles beloven in een adv tot je er bent en dan begint de ellende snap ik hoor het dagelijks van klanten !maar zij die het goed voor hebben begrijpen het dan niet goed ....