Lekker onderwerp
.
Op bed ligt er al aan of je thuis ontvangt of niet. Heb al vaker gs+fs laten doen en de meeste dames hebben geen speciale matrashoes dus moet het op de badkamervloer.
Tijdje terug een dame die ik eerder buiten de deur geboekt had thuis laten komen en mijn bed voorzien van anti-lek matrashoes. Mijn bed, mijn probleem haha.
Nadeel: 300e meesteres-type dus zonder tongzoenen, pmc/
pzc, intiem enz.
Recent wel nog een andere topervaring gehad (priveontvangst) op de badkamervloer. Ze zei dat ze graag eerst de golden shower wilde doen want 'ze moest echt nodig'. Ging zitten op mijn gezicht en ik voelde direct een dikke warme straal in mijn mond spuiten. Ze giechelde heel spontaan toen ze merkte dat ik begon te slikken. Sfeer was geweldig. Op de slaapkamer, aan het einde van onze date zei hoe geil ik het vond om te zien hoe ook zij had genoten van de golden shower.
Ze vroeg meteen of ik nog wat extra wilde en dit keer op het bed. Ze drukte haar lippen goed op mijn mond en daar ging ze weer... denk dat ze het pas durfde in bed nadat ze had gezien dat ik alles doorslikte. Toen ze klaar was gaf ze me een tongzoen.
Op Kinky reviews staan bijna nooit uitgebreide ervaringen, als je al wat kan vinden met plassex. Paar voorbeelden:
Bij Bia staat een review:
Met haar wil ik nog graag een x daten.
En Liana in Rdam heeft een video waarin ze iemand staand een gs geeft. Ook nog geen ervaring mee:
Hi guys!I am looking forward to pleasing you in many ways and I think that you won’t regret meeting me. I have young body, big and perky breasts, beautiful pussy and...
www.kinky.nl
Noa heb ik gisteren een review van geplaatst op dit forum. Gaf me een golden shower terwijl ik met haar vriendin bezig was. Geweldig! Zal zeker gs+fs doen, alleen wel in badkamer.