Facesitting met golden shower

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Pink_Panther

Newbie
15
01/06/22
6
3
Welke Meesteressen , of dames doen…
Facesitting met golden shower.

Dus een dame/mrs die zonder ondergoed bloot op je gezicht wil zitten en alles lekker laten lopen.

En dan het liefst op een bed of bondagetafel en niet op het eind op een koude kille badkamervloer.

floortje doet facesitting bloot,maar plassen was dan wel in bad.

misschien als je vraagt voor op handdoek op de vloer dat ze wel zou willen.

Is nu in verlof,ging enkele weken naar spanje vertelde ze me.

Welke Floortje, Heb je een link ?

Ik zoek echt dames/mrs'en die op bed of bondage tafel de broek uit trekken, gaan zitten en gaan plassen terwijl ze met je pik spelen (geil of sm)
floortje doet facesitting bloot,maar plassen was dan wel in bad.

misschien als je vraagt voor op handdoek op de vloer dat ze wel zou willen.

Is nu in verlof,ging enkele weken naar spanje vertelde ze me.

Welke Meesteressen , of dames doen…
Facesitting met golden shower.

Dus een dame/mrs die zonder ondergoed bloot op je gezicht wil zitten en alles lekker laten lopen.

En dan het liefst op een bed of bondagetafel en niet op het eind op een koude kille badkamervloer.
Facesitting mét golden shower!
Zorg dan maar dat je niet verdrinkt!

Facesitting mét golden shower!
Zorg dan maar dat je niet verdrinkt!
Een Mrs waar ik vroeger regelmatig kwam die deed dat bij mij.
Heerlijk strak in een rubberen catsuit en bodybag vastgebonden op een bondage tafel…
Ze trok haar broek uit, of slipje onder haar jurk vandaan, ging ze op mijn gezicht zitten en terwijl ze met je pik speelde plaste ze met tussenpozen , heerlijke geile ervaring die (helaas) door weinig Mrs'en word aangeboden.

Blijven slikken dan stik je niet 😉

Heb ik ook ondervonden. Wanneer de dame ging plassen greep ze mijn hoofd stevig vast en drukte haar kut tegen mijn mond. Een hele geile gewaarworden. Wel kon ze goed doseren dus had ik tijd om te slikken.

Dit was trouwens zonder vastbinden of rubber, meer een soort van plasspel. En nee dame ontvangt niet meer.

Lekker onderwerp 😏.

Op bed ligt er al aan of je thuis ontvangt of niet. Heb al vaker gs+fs laten doen en de meeste dames hebben geen speciale matrashoes dus moet het op de badkamervloer.

Tijdje terug een dame die ik eerder buiten de deur geboekt had thuis laten komen en mijn bed voorzien van anti-lek matrashoes. Mijn bed, mijn probleem haha.

Nadeel: 300e meesteres-type dus zonder tongzoenen, pmc/pzc, intiem enz.

Recent wel nog een andere topervaring gehad (priveontvangst) op de badkamervloer. Ze zei dat ze graag eerst de golden shower wilde doen want 'ze moest echt nodig'. Ging zitten op mijn gezicht en ik voelde direct een dikke warme straal in mijn mond spuiten. Ze giechelde heel spontaan toen ze merkte dat ik begon te slikken. Sfeer was geweldig. Op de slaapkamer, aan het einde van onze date zei hoe geil ik het vond om te zien hoe ook zij had genoten van de golden shower.

Ze vroeg meteen of ik nog wat extra wilde en dit keer op het bed. Ze drukte haar lippen goed op mijn mond en daar ging ze weer... denk dat ze het pas durfde in bed nadat ze had gezien dat ik alles doorslikte. Toen ze klaar was gaf ze me een tongzoen.

Op Kinky reviews staan bijna nooit uitgebreide ervaringen, als je al wat kan vinden met plassex. Paar voorbeelden:

Bij Bia staat een review:

Met haar wil ik nog graag een x daten.

En Liana in Rdam heeft een video waarin ze iemand staand een gs geeft. Ook nog geen ervaring mee:

Noa heb ik gisteren een review van geplaatst op dit forum. Gaf me een golden shower terwijl ik met haar vriendin bezig was. Geweldig! Zal zeker gs+fs doen, alleen wel in badkamer.

Ja, genoeg ervaring mee. Beste ervaring bij Mabella in Düsseldorf. Oh ja, en gewoon op een bed met zachte dekens, lakens en daaronder een speciaal zeil. De nodige attributen die je dus in een goed ingerichte kamer mag verwachten.

Zij deed het ook fantastisch. Op bed, heel gecontroleerd, terwijl ze op me zat en ik haar likte. Ze is helemaal geil trouwens, jammer dat er amper communicatie mogelijk is.

Kathy is de beste DVP die ik ken, als je van enorme sili borsten houdt. Ze heeft me al vaak onder geplast. Als je het vraagt geeft ze zelfs een flesje mee om thuis nog eens te genieten.
Beatrice is ook zeer de moeite, ze heeft ook al in mijn mond geplast.

Terug
Bovenaan Onderaan