Recensie Fabienne, House of Dreams, Amersfoort (vh Maison Monty, Den Haag) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik had dinsdag een afspraak in het westen, en op te terugweg zou ik bij Amersfoort langskomen.

Maandag gebeld met HOD om een afspraak te plannen met Fabienne. Ik ben al vaker bij en met Fabienne geweest en ik vind haar echt een topper.

Dinsdag op de afgesproken tijd mij gemeld bij de gastvrouw. Fabienne was iets later, maar geen enkel probleem.

Fabienne zag er weer super uit. Mooi lekker kort jurkje, hoge hakken en verder helemaal niets. Direct maar het pretpakket besproken en afgerekend. De prijs ervan is prima te doen. Dan begint de pret. Lekker elkaar uitkleden en vervolgens het gebruikelijke wasje aan de wastafel. Ondertussen lekker tongzoenen en elkaar aanraken.

Vervolgens op bed terecht gekomen. Wat daar gebeurde blijft tussen Fabienne en mij, maar het werd weer een natte boel, maar het was zeker super, en voor herhaling vatbaar. Een echte GFE, met alles erop en eraan.

Naast het heerlijke intieme deel kun je ook gewoon lekker kletsen met Fabienne, en je kunt zeker enorm lachen met haar. Zij heeft leuke humor.

Ik kom graag nog eens terug bij HOD.

Terug
Bovenaan Onderaan