Extreme oplichting Molensteeg 7 8 of 9 Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Tot op nu nog nooit gereageerd op jou, maar je reactie zegt alles over je instelling, lekker hoor, gewoon oplichting verdedigen. 🤔
Dan heb je me toch echt niet goed begrepen.
Als jij een DVP bent, is het in jouw ogen dan normaal dat een klant de dame niet eens aan mag raken.
Nee

maar als ze bij de deur al zei: je mag me totaal niet aanraken, had hij beter meteen weg kunnen gaan.
Dat is precies wat ik zei.

Nummer 8 bestaat niet was het 7 of 9?

Bijlagen

• Screenshot_2025-01-03-06-14-49-47_3aea4af51f236e4932235fdada7d1643.jpg
    Screenshot_2025-01-03-06-14-49-47_3aea4af51f236e4932235fdada7d1643.jpg
    29,6 KB · Weergaven: 16
is geen verklaring. Als bij binnenkomst bij de betaling wordt gezegd dat hij z'n tengels thuis moet houden dan heeft hij nog de keuze weg te gaan. Hij bleef en ging tegen beter weten in toch aan haar zitten.
Dikke zever
Zoals ik het lees zegde ze "20 minuten sex" en pas nadat ze zijn 100 euro kreeg zegde ze "aftrekken en niet aanraken"
Dat is pure oplichting. Ze zou zijn geld ook nooit terug geven. Dat soort mensen zijn pure afzetters.

Dikke zever
Zoals ik het lees zegde ze "20 minuten sex" en pas nadat ze zijn 100 euro kreeg zegde ze "aftrekken en niet aanraken"
Dat is pure oplichting. Ze zou zijn geld ook nooit terug geven. Dat soort mensen zijn pure afzetters.
Je leest weleens verhalen dat ze dan om nog meer geld gaan vragen dan mag je ze wel neuken dus die 100 wordt dan 150. Deze soort dames hebben hier een gewoonte van gemaakt doen dit dagelijks bij klanten.

Je leest weleens verhalen dat ze dan om nog meer geld gaan vragen dan mag je ze wel neuken dus die 100 wordt dan 150. Deze soort dames hebben hier een gewoonte van gemaakt doen dit dagelijks bij klanten.
Een toerist die beschonken is zal dit makkelijker betalen.

Maar afspraken zijn in dit geval niet nagekomen dat is een feit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan