Extra dame voor trio...

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

erik301969

Newbie
11
22/08/22
14
3
Mijn vrouw en ik hebben al wat ervaring met andere stellen via SDC en een extra dame via ons eigen netwerk. Helaas is zij niet meer beschikbaar.
We zijn nu op zoek naar een mooie heerlijke dame (tussen ca. 25 en 35 jaar) die het lekker vind om actief deel te nemen aan een trio voor meerdere uren en hiervoor eventueel een vergoeding voor wil ontvangen.
Wie weet wie hiervoor geschikt zou zijn.
Oja, regio maakt niet zoveel uit want we zullen toch een hotel of secretroom boeken.
Alvast bedankt.

Laatst bewerkt:
Betaald of onbetaald? SDC is een swingersclub, vaak onbetaald. Je kunt daar ook een advertentie zetten. Betaald zijn er genoeg leuke meiden te vinden, maar het is dan handig om gewenste leeftijd, etc. even te noemen.

Half Kinky, Sexjobs en Redlights is hiervoor beschikbaar. Ik weet niet wat je vraag is, waarom contacteer je niet een van de honderden vrouwen die ermee adverteren, zeker als locatie niet uit maakt?

Het deel waarin niet staat waarom half Sexjobs, Kinky en Redlights niet geschikt is? Ik reageer niet op vragen die onvoldoende concreet zijn, dus ik neem aan dat anderen dat ook niet doen, en jij vroeg waarom er niemand reageert, dus ik geef maar aan waarom ik denk dat dat wel eens zo zou kunnen zijn. Als er bv gevraagd wordt 'wie weet er een dame die me klaar kan pijpen' dan reageer ik daar niet eens op, want dan denk ik 'kijk dan gewoon online zoals wij allemaal'.

Terug
Bovenaan Onderaan