Explosief knalt voordeur uit gevel woning

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Is ook zo makkelijk, paar aanmaakblokjes op de gril of banden en weg auto.
wat ook een trend is..de auto die er vlak naast/voor of achter staat aansteken..zodat de politie denkt dat het niet direct voor diegene bestemd was..
heb ik ook al een paar keer gezien..
aanmaakblokje achter het voorwiel waar de benzineleidingen lopen werkt heel goed zo
duurt even voordat de band vlam vat en dan is er geen houden meer aan..
en de aanstichter is allang de wijk uit
 
Dan maar een invalletje van een arrestatieteam in pand Zoutelande
 
Het is steeds gekker, kijk dit dan...
Ik vind de bijschriften van de foto's wel grappig
In het artikel doet men verslag van een in het zwart geklede man met een capuchon met een automatisch geweer
En de foto's die genomen zijn laten precies dat zien , en dan staat er onder "de vermoedelijke schutter "

Ik weet niet hoe gebruikelijk het in Alphen is om in het zwart met een capuchon op en een automatisch geweer in je handen over straat te lopen maar dat "vermoedelijke " zou ik als ik redacteur was wel weg durven te laten
 
Ik vind de bijschriften van de foto's wel grappig
In het artikel doet men verslag van een in het zwart geklede man met een capuchon met een automatisch geweer
En de foto's die genomen zijn laten precies dat zien , en dan staat er onder "de vermoedelijke schutter "

Ik weet niet hoe gebruikelijk het in Alphen is om in het zwart met een capuchon op en een automatisch geweer in je handen over straat te lopen maar dat "vermoedelijke " zou ik als ik redacteur was wel weg durven te laten

Inderdaad of dit dan..
Er gaan foto's rond van de vermoedelijke schutter. Het adres en tijdstip van de melding komen overeen met de afbeelding:
 
Inderdaad of dit dan..
Er gaan foto's rond van de vermoedelijke schutter. Het adres en tijdstip van de melding komen overeen met de afbeelding:
Jaren terug , ik geloof in de jaren 90 of zo hoorde ik op de radio dat de politie een met kogels doorzeefd lijk had gevonden dat in een opgerold tapijt verstopt zat

Het bericht werd afgesloten met de opmerking dat de politie een misdrijf niet uitsloot
 
Terug
Bovenaan Onderaan