Recensie Ewa, Mol 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

nibby

Newbie
5
13/07/23
6
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/ewa-xxxx.html
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben vannacht een beetje verliefd geworden.

Om te beginnen dacht ik: "alé vooruit, weer een fake profiel, maar laten we eens testen" (kunnen altijd terugdraaien, maar ik had deze nacht even nood aan echte borsten, was al het plastiek even beu). Was ook wel even verschieten toen een >40 jarige mevrouw de deur open deed. Gelukkige begeleide ze me enkel naar de kamer, oef! Toen Ewa binnenkwam dacht ik: "Oei, ik zit verkeerd; heb ik met haar geboekt?! Wow". Ik was heel even lost for words. En tegelijkertijd een beetje boos op mezelf, aangezien ik eigenlijk bijzonder moe was en niet direct meer dan een pijpbeurt of zelfs handjob zocht (met dan wat te prutsen aan wat borstjes).

Wat is Ewa een waanzinnig schattige, petite, lieve meid. Dat gezichtje, wow. Je wilt gewoon in haar wangetjes knijpen, zo schattig. Ze had een strak rood jurkje aan, wat haar echt zeer goed stond.

Douchen kon op de kamer, was voldoende proper, geen opmerkingen over.

Haar Engels is prima, je kan er absoluut mee praten, en vraagt ook verder op jouw verhalen. Toont interesse. Ik heb 15 min met haar gepraat voordat we begonnen en nog eens 15 min na het fysiek contact. Dit was ontspannend en gezellig.

Het fysiek contact was prima, maar doordat ik zelf eigenlijk al wel te moe was voor haar een bezoekje te brengen, had ik niet bijzonder veel kunnen ervaren. Dus ik kan niet zo goed zeggen wat mogelijk was ofdat ze bepaalde zaken niet zou willen. Pijpen zonder condoom koste 20e extra, deed ze prima. Intiem, keurig rubbertje om, ging ze bovenop zitten (wat niet vaak voorkomt). Ik blijf altijd starrig liggen om te kijken of ze er bovenop klimmen of net op hun rug gaan liggen en zeggen "let's go". Dit deed ze naar behoren, haar enorm zachte borsten zijn bijzonder leuk om aan te raken en soms een onbedoelde mep van te krijgen in je gezicht :). (fyi: ze hangen een beetje, maar daar heb ik absoluut geen moeite mee)

Daarna doggy, mijn god, wat was dat genieten. Haar figuur is waanzinnig mooi, en haar achterste lekker zacht, net alsof je een luchtig deeg aan het kneden bent. Wat gegiechel tussendoor toen ik haar die opmerking gaf, en nog wat meer gegiechel na een klein scheetje uit haar poes 🙃, letterlijk en figuurlijk luchtige seks.

Haar petite figuur, lekker slank met de lekker zachte borsten en achterste was prachtig. Haar gezicht is dat van een engeltje. Mark my words: Je wordt verliefd op haar uiterlijk en ze is ook o-zo-lief tijdens gesprekken. Mochten jullie hogere eisen hebben op seksueel vlak, kan ik begrijpen dat ze mogelijk bepaalde dingen niet toe laat (ik neem aan: tongzoenen, beffen), maar laat dat geen reden zijn om haar links te laten liggen. Het is een aangename ervaring, jong, nog bijzonder lief, ik hoop dat ze van slechte ervaringen gespaard blijft en haar huidige spontaniteit kan behouden.

Herhaling? Ongetwijfeld, maar niet noodzakelijk voor de (harde) seks. Wel voor haar uiterlijk, en dan is genieten van de seks absoluut mooi meegenomen.
 
Heette voorheen Anita.
kan samengevoegd worden

 
Leuke recensie, pas wel op dat je niet écht verliefd wordt 😉

Waarom ga je ervan uit dat ze niet wil tongzoenen of gebefd worden? Dat laatste staat inderdaad niet bij haar mogelijkheden op redlights, maar "face sitting" dan weer wel. En 1+1 lijkt me nog steeds 2 😅
 
Terug
Bovenaan Onderaan