Een paar weken geleden op een voormiddag op bezoek geweest, gezien ik de foto's van de advertentie wel aantrekkelijk vond 'én gezien de advertentie geverifieerd was door Redlights, dacht ik dat de foto's ook echt zouden zijn...).
De pluspunten: Evie is een knappe verschijning: slank, jong, strak, fijn kontje en fijne borstjes, en een mooi snoetje.
De minpunten: ze ontvangt in een appartement waar ze waarschijnlijk niet op de hoogte zijn van haar bezigheden, waardoor je aan de telefoon al de vraag krijgt om stil te zijn in de gang, én je kan niet douchen... Niet vooraf, en ook niet achteraf... Ontvangst is ook vrij zakelijk: ze doet wel pogingen tot een gesprek (wat op zich ook wel enigszins lukte), maar ondertussen kleedt ze zich uit (en verwacht ze dat jij hetzelfde doet), ze geeft je dan even een rugmassage (zonder olie, t is dus gewoon wat wrijven over je rug) en vervolgens vraagt ze je om om te draaien en gaat er een condoom over de soldaat (die nog niet eens stijf was in mijn geval: ik word niet opgewonden van wat wrijven over mijn rug). Vervolgens start ze te pijpen, wat op zich nog wel enigszins OK is (ik heb al veel slechter gehad), maar dus wel met condoom. Vervolgens wou ze volgens mij al meteen gaan klaarliggen om genomen te worden, maar ik lik heel graag, dus dat moest ik dan nog even aangeven. Bijkomend
pluspuntje: heerlijk fris, jong en lekker poesje. Maar: weinig enthousiasme. Na een paar minuten begon ze al het glijmiddel klaar te nemen, en was de boodschap duidelijk: stop maar met likken, kunnen we neuken zodat je snel klaarkomt. Daarbij gaf ze ook meteen aan dat ze niet bovenop wil (blijkbaar wat last van haar heup). Jammer, want dat vind ik net een leuk standje bij knappe vrouwen

. Gestart in missionaris dan maar, wat natuurlijk ook wel aangenaam is, maar veel inzet moet je van haar niet verwachten. Vervolgens overgeschakeld naar Doggy, waarbij ze wel toelaat dat je ook je handen gebruikt om haar wat te stimuleren. Hier had ik de indruk dat ze daardoor wat enthousiaster werd, maar kan natuurlijk ook fake geweest zijn.
Na de daad was het terug aankleden, nog snel een kusje op de wang en de date zat er op.
Ik geef haar uiteindelijk nog een voldoende, en dat heeft ze quasi enkel en alleen te danken aan haar looks.