WHEM Evi D, Antwerpen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heb er enige tijd geleden met afgesproken.
Positief: mooie verschijning, sympathiek, mooie kont en borsten .
Negatief : veel te aanvallend en gefixeerd op te laten klaarkomen en 2 grote littekens op been en onderbuik die je niet ziet op haar foto's.
Geen herhalingsgevaar voor mij .

Heb er enige tijd geleden met afgesproken.
Positief: mooie verschijning, sympathiek, mooie kont en borsten .
Negatief : veel te aanvallend en gefixeerd op te laten klaarkomen en 2 grote littekens op been en onderbuik die je niet ziet op haar foto's.
Geen herhalingsgevaar voor mij .
Toch gek deze reactie. Ik heb nog maar met 1 Ronny afgesproken en die heeft al opnieuw geboekt. Wat de littekens betreft, die zijn er en zijn niet op de foto's te zien wegens discretie/herkenbaarheid. Vandaar dat ook mijn gezicht niet zichtbaar is. Wat betreft aanvallend en gefixeerd op te laten klaarkomen, dit is net waar ik NIET voor sta dus voel ik mij vooral niet aangesproken. Toch straf dat dit iemand is die nog nooit eerder een recensie heeft geplaatst. Mijn gok is dat dit iemand is die niet tegen de concurrentie kan. Aan jullie de keuze om deze recensie jullie tegen te houden mij te boeken. 💋

Toch gek deze reactie. Ik heb nog maar met 1 Ronny afgesproken
Beste Evi ,
Dacht u nu echt dat ik mijn echte naam en telefoonnummer gebruik bij een date ?
Ik heb hier gewoon mijn ervaring met u eerlijk neergeschreven. Dit zowel de positieve als de mindere .
Normaal gezien lees ik hier alleen als gast maar vermits ik een reactie wou plaatsen heb ik dan ook een profiel moeten aanmaken …
Indien u denkt dat ik concurrent zou zijn hoop ik u ooit op een bouwwerf tegen te komen .

Mvg

Laatst bewerkt:
Toch gek deze reactie. Ik heb nog maar met 1 Ronny afgesproken en die heeft al opnieuw geboekt. Wat de littekens betreft, die zijn er en zijn niet op de foto's te zien wegens discretie/herkenbaarheid. Vandaar dat ook mijn gezicht niet zichtbaar is. Wat betreft aanvallend en gefixeerd op te laten klaarkomen, dit is net waar ik NIET voor sta dus voel ik mij vooral niet aangesproken. Toch straf dat dit iemand is die nog nooit eerder een recensie heeft geplaatst. Mijn gok is dat dit iemand is die niet tegen de concurrentie kan. Aan jullie de keuze om deze recensie jullie tegen te houden mij te boeken. 💋
Beste Evi

Je hebt nu eenmaal mensen die een goede dvp niet waard zijn.
Een ervaring hangt van zoveel variabelen af. Als hij al met jou heeft afgesproken, hoe was hij dan tov jou.
Ik heb jou toegevoegd aan mijn favorieten, van zodra ik een gaatje vind zal je mij wel horen hoor.
Ik ga zeker met jou eens afspreken.
Xxx

het is niet omdat hij hier als 'Ronny' een review plaatst dat hij daarom ook bij jou onder dezelfde naam een afspraak gaat maken. Dat snap ik ten volle; jij verkrijgt immers zijn telefoonnummer…
Ik vind dat hij wel een punt heeft ivm het vermelden van littekens; en dit vooral uit esthetisch oogpunt…

Terug
Bovenaan Onderaan