Recensie Evelyn, Sint-Niklaas 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Tom688

Newbie
21
23/11/23
29
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/evelyn-doux.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Op goed geluk met deze dame onlangs afgesproken en ik heb het me niet beklaagd.
Ze had iets van rode textiel over de lamp gedrapeerd en met dat licht was er best wel een sexy vibe in de kamer.
Hop, kleren uit en daar zat ze dan mooi te wezen, naakt op bed. Ze ziet er echt schattig uit, zoals op de foto's maar dan met wat minder make-up.
Ze pijpte niet heel diep maar wel vol overgave. Ook de ballen werden niet vergeten.
Dan wat gestreel en gefriemel, waarbij ik haar duidelijk maakte dat ze ook eens mocht genieten, ben dan haar poes oraal gaan verwennen en een aantal keer bijna verpletterd geweest 😅.
Dan terug een bj en dan het serieuze werk. Zij op haar rug en ik on top, verschillende standjes uitgeprobeerd. Ze had precies toch wat schrik van de grootte van mijn soldaat want ik moest het eerst zachtjes aan doen, na een tijdje kon al wat meer en daarna alle remmen los. Een aantal keer kwam er in het heetst van de strijd allerlei Portugees uit waar ik geen snars van begreep (behalve gustosa dan) en zo nu en dan kreeg ik ook wat plaag kletsen op mijn borst en buik. Damn ze ging er wel in op.
Dan omgedraaid en in doggy verder gegaan, ook hier weer moeten opletten, niet te hard en te diep maar na een tijdje zat het ritme perfect en kon ze heel wat meer aan, ze heeft dan ook van die prachtige stootkussens om de klappen op te vangen 😉. Wat een geil zicht om die billen zo te zien meegolven bij elke stoot. Ik voelde dat ik het bijna niet meer kon houden dus dan nog snel haar op haar buik gelegd en zo tot een hoogtepunt gekomen.

Daarna een massage gekregen en dan ronde 2. Opnieuw super geil gepijpt en toen wou ze erop komen zitten maar ik zette haar hoger…ze begreep het en kwam op mijn gezicht zitten. Heel uitgebreid gebeft, opnieuw een halve woordenboek Portugees gehoord en toen kwam ze uiteindelijk toch op me zitten. We verstrengelden in elkaar, wat voelde ze warm daar vanonder. Traag en hard afgewisseld, dan begon ze ook nog me te berijden tot ze niet meer kon, dan terug doggy en eens de golvende billen er weer waren een versnelling hoger geschakeld en terug een hoogtepunt bereikt.

Ze spreekt dus echt niet veel Engels, nu en dan hebben we wel wat gelachen dus het klikte ergens wel.
Super kleurtje en superzachte huid.
Killer body en zo een cute gezichtje.
Pijpen met condoom. De gsm pingde veel maar ze heeft er niet op gereageerd 👍
De sex was super. Ga er niet voor het harde werk maar behandel haar zacht. Een uurtje was zo snel voorbij. Dit smaakt echt naar meer 🔥

Update:
Ik denk dat de link nu niet meer werkt, ze zal wel weer online komen, ze is op verschillende plaatsen actief

Terug
Bovenaan Onderaan