Fronsjejeeenongeluk
Newbie
Voor de liefhebbers van mooie borsten, wespentailles en ronde billen. Onze Braziliaanse vlam is terug. Struikelde bijna over mijn voeten tien ik de trap opliep om haar terug te zien.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHeb je haar link?Voor de liefhebbers van mooie borsten, wespentailles en ronde billen. Onze Braziliaanse vlam is terug. Struikelde bijna over mijn voeten tien ik de trap opliep om haar terug te zien.
Eindelijk is ze terug ;-)Voor de liefhebbers van mooie borsten, wespentailles en ronde billen. Onze Braziliaanse vlam is terug. Struikelde bijna over mijn voeten tien ik de trap opliep om haar terug te zien.
Nog steeds geen teken van leven van deze schoonheid? Iemand?
We hebben het allebei over een andere Evelyn, zie.gesprekken hierbovenBeter zoeken ;-)
Ze is reeds lang in SN hoorHoop dat Evelyn nog terug komt naar Sint-Niklaas
Damn, wel jammer dat ze niet meer adverteert. Twee keer reeds bijgeweest. Heerlijke dame! Beste die ik al heb gehad en by far het allerbeste in het Waasland. Stom dat ik haar nr. nooit heb opgeslagen.Evelyn ontvangt nog steeds in Sint - Niklaas. Voorlopig adverteert ze niet omdat ze vaste klanten heeft en geen massa doet. Ze wil ook discretie. Je kan ze dus nog steeds boeken hoor voor een zalige tijd want het is echt een topper
Neen die is daar niet meer. Zit er nog alleen nuOk bedankt voor te laten weten werkt haar collega Pietra ook nog daar ?
Het is NU echt de moment!Stom dat ik haar nr. nooit heb opgeslagen
Er staan inderdaad weinig mogelijkheden bij...weet iemand iets meer wat haar diensten betreft?Enkel massages?
Ze doet vooral normale dingen. En als je proper bent durft ze je ook lekker te rimmen!Er staan inderdaad weinig mogelijkheden bij...weet iemand iets meer wat haar diensten betreft?
Iemand een werkende link?Inderdaad, wel alle normale dingen met een uitstekende service wat mij betreft.
Bij binnenkomst krijg je al een tongzoen.
Daarna wordt er wat te drinken aangeboden en heeft ze al snel zin in meer.
Pijpen zonder condoom, je mag alleen niet klaarkomen in de mond.
Voor de rest een lekkere latina kont en een massage na het klaarkomen.
Ze adverteert niet. Wil vooral vaste klanten omdat ze discreet ontvangt. Soms gaat ze es op hotel en adverteert ze. Doel is om daar dan nieuwe klanten te strikkenIemand een werkende link?
Rimmen doet ze ook normaalInderdaad, wel alle normale dingen met een uitstekende service wat mij betreft.
Bij binnenkomst krijg je al een tongzoen.
Daarna wordt er wat te drinken aangeboden en heeft ze al snel zin in meer.
Pijpen zonder condoom, je mag alleen niet klaarkomen in de mond.
Voor de rest een lekkere latina kont en een massage na het klaarkomen.