Recensie Evelyn, Amsterdam 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dsan

Vaste klant
Forumpionier
132
07/07/21
145
13
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7654229-evelyn
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Zag die leuke foto in dat zilveren pak en dacht dat ga ik eens opzoeken. Afspraak maken ging makkelijk ze was vrij en had meteen tijd.
Bij aankomst moest ik ineens wachten, 10 min.
Daarna door naar kamer ergens in Adam Zuid.
Bij binnenkomst wist ik meteen dat dit het niet ging worden. Stond een dame van 35+ waar die dame op de foto 2 keer in paste.
Vriendelijk bedankt en weet weggegaan.
Daarna werd ik gebeld, door de dame die wel claimde die van de fotos te zijn. Via video chat. Zag ongeveer dezelfde leeftijd en gewicht en ook nog een slecht gebit. Dus nogmaals bedankt een weer naar huis gegaan.
Denk dat de conclusie moet zijn dat de fotos fake zijn, of anders minstens 10 jaar en 5 kinderen geleden.
Ik zou zeggen verspil je tijd niet niet mee

Zelfde ervaring gehad als @Dsan. Normaal kijk ik altijd op de reviews. Nu niet. Viel mij tijdens appen al dat vrij snel reageerder (booker). Aangekomen werd ik ontvangen door een mollige vrouw die totaal niet op de foto's leek. Ondertussen zag ik 2 andere dames door de woning lopen die totaal ook niet op de foto's leken. Omgedraaid en weggegaan. Zo vaak meegemaakt dat er zoveel fake op kinky staat. Zo gaat wel de naam van kinky eraan en dit gaat ten koste vd dames die wel vd foto zijn!

Terug
Bovenaan Onderaan