- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Onvoldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- E+
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Stevig
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/7654229-evelyn
- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
Zag die leuke foto in dat zilveren pak en dacht dat ga ik eens opzoeken. Afspraak maken ging makkelijk ze was vrij en had meteen tijd.
Bij aankomst moest ik ineens wachten, 10 min.
Daarna door naar kamer ergens in Adam Zuid.
Bij binnenkomst wist ik meteen dat dit het niet ging worden. Stond een dame van 35+ waar die dame op de foto 2 keer in paste.
Vriendelijk bedankt en weet weggegaan.
Daarna werd ik gebeld, door de dame die wel claimde die van de fotos te zijn. Via video chat. Zag ongeveer dezelfde leeftijd en gewicht en ook nog een slecht gebit. Dus nogmaals bedankt een weer naar huis gegaan.
Denk dat de conclusie moet zijn dat de fotos fake zijn, of anders minstens 10 jaar en 5 kinderen geleden.
Ik zou zeggen verspil je tijd niet niet mee
Bij aankomst moest ik ineens wachten, 10 min.
Daarna door naar kamer ergens in Adam Zuid.
Bij binnenkomst wist ik meteen dat dit het niet ging worden. Stond een dame van 35+ waar die dame op de foto 2 keer in paste.
Vriendelijk bedankt en weet weggegaan.
Daarna werd ik gebeld, door de dame die wel claimde die van de fotos te zijn. Via video chat. Zag ongeveer dezelfde leeftijd en gewicht en ook nog een slecht gebit. Dus nogmaals bedankt een weer naar huis gegaan.
Denk dat de conclusie moet zijn dat de fotos fake zijn, of anders minstens 10 jaar en 5 kinderen geleden.
Ik zou zeggen verspil je tijd niet niet mee