- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Dag
- Zaterdag
- Totale kosten (in euro)
- 50
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Afgelopen weekend weer eens naar Duisburg afgezakt, was er begin van de avond. Behoorlijk veel dames aanwezig en matig druk met wandelaars. Na wat rondgelopen te hebben bij deze Eveline naar binnen gestapt.
Ik vindt het een hele mooie jongedame, knap gezicht en de rest uitstekende proporties, slank lichaam met een fraai kontje en een prima cupje. Het blauwe lingerie setje maakte het geheel af. Ze zal begin 20 zijn schat ik in.
Ze vroeg 50 voor standaard 20 min pijpen/neuken en diverse standjes.
Eenmaal gordijnen dicht was ze vlot uitgekleed. Nadat ik me ook ontdaan had van mijn kleding op bed gaan liggen waar ze al snel mijn jongeheer voorzag van een rubbertje en enthousiast aan de slag ging om me redelijk goed te pijpen. Was wat lui en had niet veel zin om te neuken, dus ben rustig op mijn rug blijven liggen en haar gevraagd door te gaan tot het einde.
Totaalplaatje was prima, zal haar waarschijnlijk nog wel eens bezoeken.
Ik vindt het een hele mooie jongedame, knap gezicht en de rest uitstekende proporties, slank lichaam met een fraai kontje en een prima cupje. Het blauwe lingerie setje maakte het geheel af. Ze zal begin 20 zijn schat ik in.
Ze vroeg 50 voor standaard 20 min pijpen/neuken en diverse standjes.
Eenmaal gordijnen dicht was ze vlot uitgekleed. Nadat ik me ook ontdaan had van mijn kleding op bed gaan liggen waar ze al snel mijn jongeheer voorzag van een rubbertje en enthousiast aan de slag ging om me redelijk goed te pijpen. Was wat lui en had niet veel zin om te neuken, dus ben rustig op mijn rug blijven liggen en haar gevraagd door te gaan tot het einde.
Totaalplaatje was prima, zal haar waarschijnlijk nog wel eens bezoeken.