Recensie Eveline, Den Haag 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Robindegroot

Newbie
6
22/08/24
8
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2000091-eveline#overview
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Onlangs ben ik bij Eveline geweest. Ik vond haar foto's veels te opwindend en iets aan de foto's greep me heel erg en ik moest een afspraak met haar maken.
Dit is vervolgens gelukt, maar aangezien ik ook een beetje wantrouwens ben heb ik maar voor een half uur gekozen.

Ze ontvangt ergens in het centrum van Den Haag en toen ik eenmaal was aangekomen bij de deur een bericht gestuurd en moest 15 minuten wachten. Dit was een beetje jammer, maar ik was er toch al. De tijd een beetje afgewacht en vervolgens mocht ik naar binnen.
Ik snapte de layout van het gebouw niet echt, maar ik heb uiteindelijk de deur gevonden.

Ik was heel erg blij verrast dat de dame van de advertenties ook de dame was van die de deur open deed. Ze was heel erg knap en redelijk druk.
Vervolgens ben ik naar haar kamer geleid waar ik het financiele gedeelte heb afgerekend. Ze bood aan om te douchen, maar aan gezien ik dit thuis al deed, hoefde dit niet.

Ze begon met PZC (Zoals ze ook in haar advertentie beschreef) dit was heel lekker, maar ze bood aan dit liggend te doen terwijl ik stond, wat ik wel lekker geil vond. Maar ze zei dat ze last had van haar neus en dat ze in het weekend veel gefeest had. Dit doet mij verdenken dat ze gebruik maakt van een bepaald druk makend with poedertje. (dit vond ik persoonlijk niet zo erg, want ze deed het niet tijdens de date). Na het pijpen besloot ik haar missionary te neuken. Ze kijkt je diep aan en kijkt heel erg leuk en geil naar je toe.

Tijdens het neuken liep wel een keer haar moeder perongeluk haar kamer in waarin wij bezig waren met de hierboven genoemde positie. Dit vond ik redelijk ongemakkelijk en besloot iets op te schieten met klaarkomen. Vervolgens doggy gedaan waarin ze zelf heel erg veel bewoog. Ik weet niet of ze dit deed, omdat ze wou dat ik sneller klaarkwam en wegging of omdat ze het zelf zo lekker vond.

Vervolgens klaargekomen en omgekleed en vervolgens weer weggegaan. Na deze redelijke ongemakkelijk date heb ik wel gemixte gevoelens. Het is inderdaad de dame van de foto's, en ze deed normaal mee met de seks en deed het niet echt heel erg speciaal. Wellicht als je een betere klik hebt is het een leukere date. Alleen was de locatie niet fijn, je kan niet parkeren voor de straat dit moest in een parkeergarage en het is een redelijk druk straat gebied. Haar moeder kwam naar binnen dus dat was ook wel een minpuntje. Echter is ze wel echt gigantisch mooi en lekker geil. Dus het is opzich het wel waard.

Mijn herhalingsgevaar is redelijk groot, omdat ze werkt in de buurt van waar ik werk en in de pauze lekker langs kan gaan en ze is naar mijn mening gigantisch geil. Alleen super ongemakkelijk met de gehele moeder die de kamer inliep toen ik haar dochter liep te neuken. Er zijn wel andere gezelligere dames, maar die zien er uit zoals zij.

Herhaligsgevaar 3,5/5
 
Terug
Bovenaan Onderaan