Recensie Evelien, Vogue 4, Pieter Vanderdoncktdoorgang 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
526
10/08/23
581
6
Gisteren heb ik dan toch de stap gezet en ben een raam binnengestapt in de buurt van Gent-Zuid. Ik zocht eerst naar Bonita, maar nummer 19 in het overdekte deel van de PVD was leeg. In Vogue 4 op de hoek was wél een dame aanwezig. Het was een jonge blonde, tamelijk slank maar wel nog redelijke boezem. Ze verklaarde dat ze Evelien/Evelyne/hoe je het ook schrijft... heette. Ze keek behoorlijk op toen ik zei: "This is my first time. I am still a virgin." en vroeg: "Really? How old are you?"

Dit is niet alleen de eerste keer in mijn leven dat ik een DVP bezocht heb, maar ook de eerste keer in mijn veertigjarig bestaan dat ik tussen een vrouw haar benen geweest ben. Ik heb nog te weinig ervaring om een échte recensie te schrijven, ben immers nog maar één keer geweest, dus kan nog niet vergelijken. Maar ik ben wel tevreden over de dame. Ze was vriendelijk. Ze heeft me gepijpt, met de hand afgetrokken, en we hebben drie standjes gedaan: cowgirl, missionaris, doggy. Het eerste hebben we het langst gedaan. Ben er ongeveer een half uur geweest en heb € 100 euro betaald. Toen ik buiten was en al enkele stappen verder, kwam ze nog eens naar me toe om me een afscheidskus te geven. :D

Ik moet toegeven dat ik het eigenlijk niet heel erg opwindend vond, ben niet klaargekomen. Maar ik hoor vaak dat je eerste keer nog wel eens tegenvalt? :unsure: Ik had ook alles wel heel erg voorbereid en was zenuwachtig, had Engelse zinnetjes ingestudeerd, namen van dames opgeschreven, veel op dit forum gekeken,... En ik had ongeveer een kwart liter sterkedrank achter de kiezen, was dus wat beneveld. Alcohol kan de opwinding verhogen, maar soms ook juist verlagen.

Ik ben van plan de komende weken/maanden nog eens een raam binnen te stappen in Gent, maar dan wel nuchter. Nu ik de stap heb durven zitten, is de drempel om het nog eens te doen toch al een stuk kleiner geworden. Ik ben eens benieuwd hoeveel mensen kunnen zeggen dat ze iemand van +40 jaar ontmaagd hebben. 😮

Ik kom meerdere topics over Vogue 4 tegen, met telkens andere namen van dames. Blijkbaar wisselt dit pand geregeld van aanwezige DVP. Een topic over een Evelien/Evelin(e)/Evelyn,... in Gent vond ik nog niet.

Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Onlangs bij Evelyn geweest omdat mijn gewone er niet was. Ze was leuk achter haar raam aan het dansen op haar stoel en aan het lachen met haar collega, wat haar voor mij extra aantrekkelijk maakte. Veel beter dan de zeventiende vrouw die naar haar smartphone staart. Evelyn heeft grote valse borsten en kont met een slank lichaam, vals is normaal mijn ding niet maar haar snoetje maakt veel goed.

Er was wat gedoe met de betaalmachine (inpluggen, uitpluggen, ... ) maar Evelyn heeft het uurtje ook echt maar laten lopen van zodra er betaald was, wat vele dames volgens mij niet zouden doen. Ze gaf me ook nooit de indruk een klokkenkijker te zijn.

Ze heeft me heeeeerlijk gepijpt (pzc, oprecht in de top 5% die ik ooit al mocht ontvangen) terwijl ik haar lekker befte. Dat pijpen duurde zeker 35 minuten en ze bleef dat steeds super actief en met volle overtuiging doen. Daarna even missionaris en daarna terug eventjes pijpen omdat de missionaris niet super fantastisch was (redelijk fake gedoe).

Tussendoor gewoon ook een grappige en actieve dame met leuke en grappige anecdotes. Ze heeft (of had die avond) Duracell konijntjes energie. Toen we praatten over wat ik graag had zei ik dat ik zelf ook wel graag anaal ontvang en ze zei dat ze dit meestal ook wel graag doet (actief met een speeltje zijn dan). Die dag had ik daar niet zoveel zin in maar het lijkt me een zeer toffe dame om eens meerdere uurtjes plezier mee te hebben. Ik heb niet het gevoel dat je met zo'n actieve dame je snel zal vervelen.

Er werkt momenteel een dame te veel voor de shifts die ze hebben, dus ze wisselen elkaar redelijk onregelmatig af voor de moment.

Evelyn blijft voor mij echt de referentie voor een eerlijke (niet pusherige) dame in Gent. Pzc en tz kan, als de hygiëne goed zit en dat doet ze ó zo heerlijk! Is echt nog een dame waar als jij aandacht en respect voor haar hebt je dat meer dan dubbel en dik terug krijgt in enthousiasme.

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan