Recensie Evelien, Schepenenvijverstraat 36/1 Gent 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Zeus

Vaste klant
231
12/07/22
193
42
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Langs geweest in Gent om corrina of Vanessa eens te bezoeken , bonita was er maar geen corrina of Vanessa te bespeuren uit teleurstelling bij deze dame binnen gestapt , had ik beter niet gedaan

Evelien of evelyne Is 30 j uit Moldavië naar eigen zeggen , ik moest handen wassen en mocht mezelf niet meer aan raken was aan het zeuren over de warmte en zweet en huid irritaties bij haar, de sfeer was direct gezet 😔 pmc over slappe snikkel direct hielp ook niet echt , pijpen was inspiratieloos , heeft nochtans een tongpiercing maar geen meerwaarde, ik had hierdoor zelf geen zin in nmc, en in extremis toch nog tot een hoogtepunt gekomen met pmc

Kortom zeker geen herhalings gevaar , ik kon niet wachten om haar naam en dergelijke te vragen om hier mijn ervaring te kunnen posten , te mijden dus !!

Alweer zo'n pretbedever dus...

Maar, opgelet: zeker niet te verwarren met de àndere Evelien, die ondertussen verhuisde van de Vogue 4 naar de Galerij (oneven nummers, ongeveer in het midden). Heeft inmiddels een eigen topic. Maar is sinds vandaag wel op vakantie vertrokken, tot rond 25 augustus. Daarna komt ze terug, en ik vermoed dat het zal zijn om lang te blijven.

Deze dame ook gezien vandaag, gelukkig nodigt deze dame niet uit of ik was mss ook mijn tijd, autorit en geld kwijt.
Corinna was wel aanwezig maar haar gordijn liet ze enige tijd toe, ze kwam samen met haar vriendin Bonita toe zo rond 4 u in de namiddag in gekleurde fitness training alsof het nog niet warm genoeg was!
Maar deze dame kunnen we schrappen!

Alweer zo'n pretbedever dus...

Maar, opgelet: zeker niet te verwarren met de àndere Evelien, die ondertussen verhuisde van de Vogue 4 naar de Galerij (oneven nummers, ongeveer in het midden). Heeft inmiddels een eigen topic. Maar is sinds vandaag wel op vakantie vertrokken, tot rond 25 augustus. Daarna komt ze terug, en ik vermoed dat het zal zijn om lang te blijven.
Klopt helemaal wat je zegt T.

Nog vergeten melden dat ze tepelpleisters droeg omdat ze volgens haar tepelpiercings heeft die ze daardoor heel gevoelig maken dus eens lekker eraan zuigen laat staan aanraken zat er ook niet in

Terug
Bovenaan Onderaan