WHEM Evelien, DS girls, Den haag

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Pussylicker

Stamgast
Forumpionier
420
30/06/21
410
11
Normaal ga ik niet zo vaak naar een privehuis, maar deze dame trok toch mijn aandacht.
Schijnt al eerder bij DS gewerkt te hebben. Ik heb wel vaker goede ervaringen gehad met Roemeense dames.
Zijn er misschien wandelbroeders die haar al bezocht hebben ?

Ik heb deze dame al een aardig tijdje in de gaten gehouden.

Tweeëneenhalf jaar geleden werkte zij samen met Bianca (https://www.ds-girls.nl/dame/?girlName=bianca) bij Leiden Prive. Bianca trok meteen mijn aandacht, want heeft een beeldig koppie (vind ik). Evelien heette toen Sarah en had lang geblondeerd haar. Na een aantal maanden waren deze twee te vinden bij Het Landhuisje in Overloon. Nog weer later zaten ze onder meer bij Karins Home, weer bij Leiden Prive en bij Diane's Secret.
Van Evelien/Sarah is eerder gesteld dat ze uit Macedonië zou komen. In eerste instantie werd Bianca aangeprezen als Latina.

Geen ervaring met deze dames en soms zit ik wel eens te broeden op een afspraak met Bianca, maar ik denk dat ik er mezelf geen plezier mee doe. En dat vermoed ik op grond van de hierboven omschreven omzwervingen. Ik vind dat geen goed teken.

Er staat een recensie van deze dame bij Citygirl. Ze schijnt niet echt goede service te leveren. Aan de agenda te zien werkt ze er bijna elke dag. Als ik zo de voorgaande bericht lees, denk ik dat ze niet lang bij DS zal blijven.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan