WHEM Eve Doetinchem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

DH76

Wandelaar
86
26/01/22
27
1
Zie deze ad al lang voorbij komen maar ik heb nog nooit iets over haar gelezen. Of ligt dat aan mij?
 
Ha die mede wandelaars,
Tegenwoordig noemt ze zich Eve Mae, iemand nog recente ervaringen met haar. Ik ben zelf namelijk zeer voorzichtig met prive ontvangst, maar gezien de lange tijd dat ze zich al aanbied is er toch wel iemand langs geweest?
 
Gisteren even contact gehad met haar een van de weinige dames die je op zondag vroeg in de ochtend kunt neuken ,ze reageerde net iets te laat want ik had een andere dame gefixt. Er staat ergens een recensie van haar.
Ff bovenin de zoekbalk invoeren en bingo .
Ik heb er gisteren nog naar gekeken.
 
Ondertussen al iemand langs geweest? Ik zou zeer graag voor jullie een uitgebreide recensie willen schrijven, maar zou vooraf wel graag iets meer over haar weten dan wat er in haar advertentie staat of wat hier vermeld staat.
Bij voorbaat dank.
 
Ik ben er vorige week geweest. Locatie in orde, gratis parkeren in de buurt. Het huis zelf is verduisterd en alles speelt zich in de woonkamer af. Bank en groot kussen op de grond. Dame zelf is erg fors met een mooi koppie erop. Ze is erg gewillig en doet goed mee. Hygiëne aan de onderzijde is niet top helaas. Voor mij geen herhalingsgevaar om die reden.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben er vorige week geweest. Locatie in orde, gratis parkeren in de buurt. Het huis zelf is verduisterd en alles speelt zich in de woonkamer af. Bank en groot kussen op de grond. Dame zelf is erg fors met een mooi koppie erop. Ze is erg gewillig en doet goed mee. Hygiëne aan de onderzijde is net top helaas. Voor mij geen herhalingsgevaar om die reden.
Locatie in Winterswijk?
 
Recentelijk bij haar geweest. Ze is voller zoals ze ook in haar adv. beschrijft. Dat is wat mij de aandacht trok. Voor mij hoeft het juist geen slanke meid te zijn. Grote borsten, leuk gezicht, lief, stelde me goed op me gemak waardoor de zenuwen snel afnamen. Heb het al zeer prettig ervaren en ga er graag nog weer heen. En over de hygiëne dat was niks op aan te merken. Voor mij een leuke lekkere en zeer prettige ervaring.
 
Recentelijk bij haar geweest. Ze is voller zoals ze ook in haar adv. beschrijft. Dat is wat mij de aandacht trok. Voor mij hoeft het juist geen slanke meid te zijn. Grote borsten, leuk gezicht, lief, stelde me goed op me gemak waardoor de zenuwen snel afnamen. Heb het al zeer prettig ervaren en ga er graag nog weer heen. En over de hygiëne dat was niks op aan te merken. Voor mij een leuke lekkere en zeer prettige ervaring.
Hoe heb je contact gemaakt en onderhouden? Ik krijg geen contact met haar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan