Ik ben vd week bij Evana geweest. Kwam dr ineens tegen op Grindr en schijnbaar herkende ze me niet meer (al weet ik nu ook waarom).
Met haar id avond afgesproken en na een tijdje wachten belde ze me, een tikje verward, op dat ik mocht komen
Ze deed open met dat geile lijf van dr in een doorschijnend badjasje met een stringetje eronder. Bij binnenkomt meteen een tongzoen (ze pakte me exht op mn bek en bleef tongroeren) en heb ik ff dr lekkere lichaam lekker overal gevoeld. Ze heeft denk ik de mooiste en (net) echt voelende siliconen tieten.
Maar toen ik mn schoenen uit had en met dr naar de slaapkamer liep en dr even voorovergebogen ging berijden en dr heerlijke tieten kneedde schrok ik enorm. Ze was ondertussen een pijp aan t vullen en dat was niet met wiet. Ik had dit echt niet achter haar gezocht.
Omdat ze toen nog gewoon normaal deed dacht ik t zal wel en ik moest gaan zitten id woonkamer. Daar kwam ze toen ineens na een paar minuten ook binnen, zei wat onverstaanbare dingen door elkaar, zocht een liedje op op de tv, zette deze op zn allerhardst en begon me een soort hele rare performance te geven door te dansen en kei hard vals mee te blèren met de muziek, de sfeer werd van mijn kant echt enorm ongemakkelijk en ik dacht alleen, hoe kom ik hier weg?
Na dr optreden zei ik dat ik mn sigaretten id auto had laten liggen en die ging pakken. Ben met gierende banden weggereden.
Ik vind dit echt zonde want ik zag duidelijk in dr gezicht (vooral dr tanden) dan die hobby van dr wel duideijk zichtbaar aan t worden is.