WHEM Evalina, Hoorn

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het nzc forum moet je lid voor zijn, daar ik mij hier niet mee bezig wil houden wil ik hier van wegblijven.
Is er echt niemand hier die bij deze dame geweest is?
Mijn eerste reactie was wegblijven maar met de juiste bescherming lijkt mij het toch een bezoekje waard alleen zou ik wat ervaringen willen lezen.

Het nzc forum moet je lid voor zijn, daar ik mij hier niet mee bezig wil houden wil ik hier van wegblijven.
Is er echt niemand hier die bij deze dame geweest is?
Mijn eerste reactie was wegblijven maar met de juiste bescherming lijkt mij het toch een bezoekje waard alleen zou ik wat ervaringen willen lezen.
Ik ben er ook niet van daarom lees ik daar alleen maar. 🥴

En ze is door meerderen al "geschilderd". Man, als een dame toch zulke services verleent voor een schijntje extra, dan doe ik de aanname dat ze jou niet een heerlijke GFE gaat geven voor de volle 60 minuten (of hoe lang je ook wilt blijven).

Op het nzc forum staat o.a.

Maar de service word beschreven als heel goed en geil. Ze doet mee en is erg aardig.
Dankjewel, als ze het vreselijk vindt moeten er dan alarmbellen gaan rinkelen voor dwang? 🤔
En ze is door meerderen al "geschilderd". Man, als een dame toch zulke services verleent voor een schijntje extra, dan doe ik de aanname dat ze jou niet een heerlijke GFE gaat geven voor de volle 60 minuten (of hoe lang je ook wilt blijven).
Dat hoeft toch niet per se? De comment van Noortje // Pleun maak ik mij drukker om.

Dankjewel, als ze het vreselijk vindt moeten er dan alarmbellen gaan rinkelen voor dwang? 🤔

Dat hoeft toch niet per se? De comment van Noortje // Pleun maak ik mij drukker om.
Nee niet perse. Meestal met dwang dan zie je andere hints zoals misbruik van middelen of afraffelen (afwerken en wegsturen).

Denk dat het hier vooral is omdat ze het geld nodig zal hebben voor iets als schulden, kinderen, levenstijl oid.

Maar je moet je afvragen of je naar iemand wilt gaan die het liever niet doet. Dwang of geen dwang buiten beschouwing gelaten.

Terug
Bovenaan Onderaan