Iemand haar al een bezoekje gebracht?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBen ook benieuwd, de foto's spreken mij wel aan. Ze ontving al eerder in Zottegem denk ik.Iemand haar al een bezoekje gebracht?
Ziet er veel zwaarder uit in het echtAfspraakje gemaakt voor morgen. Massage met BJ finish. Benieuwd
Al geweest?Ziet er veel zwaarder uit in het echt
Laat zeker iets weten. Staat ook op mijn radar.Afspraakje gemaakt voor morgen. Massage met BJ finish. Benieuwd
Ja vroeger in geraardsbergen was wel een lieve vrouwAl geweest?
Lijkt inderdaad heel erg op haar, bizar. Ieder geval heeft ze gisterenavond nog een berichtje gestuurd dat de afspraak niet kan doorgaan wegens "andere plannen" al bij al ben ik er niet kwaad omDeze ontvangt in Herzele en lijkt toch heel erg op Eva-Evva- Evi, of moet ik naar de oogarts?
Ik heb deze mooie en charmante dame meerdere keren mogen ontmoeten ze biedt een zeer goede service en de zuigkracht is de beste En ik denk niet dat het dikker is voor mijn oog van 60 kgIs dit niet de Poolse Iva ? Dacht dat ik de advertentie zo herkende. Ooit 1x bij Iva geweest (omwille van de foto's ...) in 2015 of zo (1 van m'n 1e stapjes). Ze is idd al iets ouder en zwaarder dan de foto's doen vermoeden. Kon wel lekker goed pijpen.