- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Anaal bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Anaal bij sekswerker
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Penislengte
- Goed formaat
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/arnhem/9468699-eva-ts#videos
- Totale kosten (in euro)
- 200
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Afspraak gemaakt via de app en dat ging super makkelijk. Dame spreekt heel goed Engels voor een uur afgesproken voor 200E. Ik ben geen fan v plas seks en heb geen trio met haar gehad maar alle andere services die ze heeft aangevinkt doet ze. Dan bij aankomst aangenaam verrast want het is de chick in de foto's en in de video. Rook heerlijk en had een super geil setje aan. Deed mijn kleertjes uit en we zaten allebei op het bed elkaar te kussen/tongzoenen. Daarna heb ik haar lekkere pik gezogen en haar lekker gerimd. Na een tijdje vroeg ze of ze me mocht neuken en dat leek mij een prima idee. Dame heeft me eerst in doggie genomen en daarna in Missio. Daar genoot ze zo van dat ze een beetje te vroeg klaarkwam want ik wou nog wel ff langer geneukt worden, helaas hield dit wel op toen ze was gekomen. Daarna heeft ze me vol overgaven gepijpt (zc) maar ik werd zo opgewonden v haar zoen technieken dat ze me begon te kussen en tongzoenen en ik mezelf tot een hoogte punt heb getrokken. Dame is super lief en probeert je te pleasen er kwam gewoon een goede vibe van haar af geen diva gedrag. Nadat ik gekomen was kon ik me douchen en rustig aan omkleden. Conclusie aangenaam verrast voor de hele date.