WHEM Eva Temse

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Balthasar

Stamgast
Forumpionier
370
03/07/21
95
3
Heeft hier iemand ervaring met Eva uit Temse ?

ik ben er destijds bijgeweest in Temse. Uiterlijk mij iets minder meegevallen maar was wel goede service. Kan je stevig goed anaal nemen als je dat graag doet, en volgens mij deed ze wel diepe PZC. Is iets ouder wel maar was geen slechte ervaring, ook geen top (kan persoonlijk ook aan mij liggen, men eisen op vlak van uiterlijk zijn misschien wat hoog :))

Yep , daarstraks. Uiterlijk idd iets minder maar wel supergoeie service. Pijpt diep en nat en zonder C…
Een verdomd geile donder , super gevoelige tepels lekker kutje met een klein driehoekje erboven. Samen onder de douche elkaar inzepen en al wat teasen. Herhalingsgevaar, misschien. Zeker een aanrader is één van de betere en 100% Vlaams.

Yep , daarstraks. Uiterlijk idd iets minder maar wel supergoeie service. Pijpt diep en nat en zonder C…
Een verdomd geile donder , super gevoelige tepels lekker kutje met een klein driehoekje erboven. Samen onder de douche elkaar inzepen en al wat teasen. Herhalingsgevaar, misschien. Zeker een aanrader is één van de betere en 100% Vlaams.
Zijn de foto's representatief?

Vandaag langs geweest bij haar, amai 1 van de beste dates die ik ooit heb gehad, eerst mekaar beetje opgefrist en tongzoenen ,beffen vingeren ,alle standjes die je wil ,heel goede bj gekregen,tussen de standjes nog even pijpen ,heel leuk en super goed gekomen

En dan nog op en top vlaamse met een mooi slank lichaam en een leuke babbel

Die ziet me zeker nog terug

Hmmm. Zal er ook maar eens werk van maken dan om af te spreken.
Klopt het van driehoekje en squirten?
Als je mondje zijn werk doet met je vingertjes (wijsvinger en midden vinger met een kom hier trekking ) zal er gesquirt worden , bij mij toen toch , maar is al tijdje geleden , of ze het nu toelaat ??? En misschien moet er echt een klik zijn tussen de twee personen ? Driehoek klopt Venus heuvel !

Klinkt alvast niet slecht. Zag klaarkomen op gezicht staan bij mogelijkheden. Iemand daar ervaring mee bij haar? Ben op zoek naar een dame die het niet erg vindt om een flinke lading op haar snoetje te krijgen ipv je lul tegen de kaak te houden en het daar wat vanaf te laten druppelen.

Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan