staatsliedenbuurt
Stamgast
- 438
- 04/11/21
- 155
Eva Spuistraat 11 dan ben je helemaal voldaan lekker tongzoenen en ze pijpt je heerlijk zonder condoom en ze is geen klokkijkster ze draait dagdienst
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZou best kunnen. Echter, Eva staat op huisnummer 15 en heeft tattoos. Maria staat op huisnummer 19 en heeft geen tattoos.Zou het kunnen dat Eva en Maria door elkaar worden gehaald?
Beiden Spuistraat 17 Links boven, beiden stevige sili's, beiden pijpen zc voor 70 Euro en en zo nog flink een aantal overeenkomsten?
Zou best kunnen. Echter, Eva staat op huisnummer 15 en heeft tattoos. Maria staat op huisnummer 19 en heeft geen tattoos.
Vandaag was ik vrij ik ben bij Eva geweest ik heb haar 200 euro betaald pzc tongzoenen en ik heb haar geneukt zonder condoom ik spoot mijn sperma in haar kut dat is geweldig lekker misschien wordt ze wel zwanger van me daarna heeft ze mijn penis schoon gelikt slikte ze zo door en ging me nog eens pijpen zonder ik kreeg zo weer een inrectie tongzoenen en daar nam ik haar anaal ik spoot nog eens lekker in haar kontgat deze manier bezoek ga ik snel weer doenHé Staatsliedenbuurt, Eva heeft al jaren de volgende prijsstelling.
Standaard met condoom €50
Pijpen zonder +€20
Neuken zonder condoom +€50
Anaal zonder condoom +€100
Die halve recensies met onduidelijke uitleg over de prijsopgaaf moet maar eens voorbij zijn.
Anaal is echt een belevenis met haar mijn penis ging er heerlijk in.
Is zij degene met een sportief strak figuur, donker haar en van dichtbij een behoorlijk verlopen gezicht? En veegt ze haar vuurrode lippenstift af voordat ze aan de slag gaat?Vandaag was ik vrij ik ben bij Eva geweest ik heb haar 200 euro betaald pzc tongzoenen en ik heb haar geneukt zonder condoom ik spoot mijn sperma in haar kut dat is geweldig lekker misschien wordt ze wel zwanger van me daarna heeft ze mijn penis schoon gelikt slikte ze zo door en ging me nog eens pijpen zonder ik kreeg zo weer een inrectie tongzoenen en daar nam ik haar anaal ik spoot nog eens lekker in haar kontgat deze manier bezoek ga ik snel weer doen
Inderdaad zei is een Bulgaarse dame die vloeiend nederlands spreektIs zij degene met een sportief strak figuur, donker haar en van dichtbij een behoorlijk verlopen gezicht? En veegt ze haar vuurrode lippenstift af voordat ze aan de slag gaat?
Eva laat haar niet boffen ze pijpt zonder condoom en tongzoenen dan heb je toch geen last van koortslipOp bezoek geweest en iets extra gekregen, koortslip i.i.g. en SOA (test)
ik bedoel beffen dat mag bij Eva niet vindt ik niet erg ze verwend me genoeg met derest van de dingenEva laat haar niet boffen ze pijpt zonder condoom en tongzoenen dan heb je toch geen last van koortslip
Ik poogde alleen andere wandedelaars te informeren.ik bedoel beffen dat mag bij Eva niet vindt ik niet erg ze verwend me genoeg met derest van de dingen
Spuistraat 15 is Eva werkzaam van maandag tot zaterdag overdag,s ze is een Bulgaarse dame die vloeiend Nederlands spreekt.Misschien kan het adres van deze dame aangepast worden @admin want Spuistraat 11 is geen kamer. 15, 17 of 19 zal het zijn.
Onduidelijk waar ze nu precies staat, kan het 15 zijn? Het raam waarvoor het trapje naar boven gaat?
Zag ze dan vanmorgen d