Mrbarbossa
Newbie
- 2
- 06/08/22
- 0
Iemand enig idee of ze vandaag aan het werk zal zijn?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEn Eva begint meestal rond 21:15/21:30uurDat is inderdaad veel te vroeg. De avondshift begint pas om 20u00, en dan zijn de meeste dames ook nog niet meteen present.
Enorme hangtieten? Dat schrikt al wel wat meer af. Zijn het zulke hangers ja? Ik dacht uit eerdere berichten te geloven dat ze juist mooi van vorm zijn.Is gewoon aanwezig in de avonduren.
Rare mix: ultra skinny en enorme hangtieten. Leuk voor een keertje, maar voor een beleving met echt goeie service moet je dan weer bij iemand anders zijn.
GROOT die hangenHangen ze omdat ze fucking groot zijn of hangen ze gewoon. How far are we talkin' here?
Oh, ik was er vrijdag en toen was ze er niet. Vandaag terug gaan kijken en ze was er weer niet. Mij niet duidelijk of ze nu langere periode weg is of niet, maar als ze er zaterdag wel was heb ik misschien gewoon pech gehad.Ik heb haar gezien zaterdag op 21uur
Voor mij de beste service die ik ooit in het skw heb gekregen, maar smaken en verwachtingen zijn voor iedereen anders natuurlijk.Is gewoon aanwezig in de avonduren.
Rare mix: ultra skinny en enorme hangtieten. Leuk voor een keertje, maar voor een beleving met echt goeie service moet je dan weer bij iemand anders zijn.
jij noemt het raar, ik noem dat een droommixIs gewoon aanwezig in de avonduren.
ja, maar mooi gevuld, dus van de mooie soortEnorme hangtieten? Dat schrikt al wel wat meer af. Zijn het zulke hangers ja? Ik dacht uit eerdere berichten te geloven dat ze juist mooi van vorm zijn.
Vanavond stond er een travestiet in haar raamom alle verwarring te vermijden....werkt zij normaal op zaterdagavond of niet?
Ik lees hier tegenstrijdige berichten....
Ik zou haar komende zaterdag eens een bezoekje willen brengen maar moet daarcoor wel een serieuze afstand rijden....