Recensie Eva, Prive42, Amsterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Stef

Wandelaar
Forumpionier
81
08/07/21
376
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://prive42.nl/eva/
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanmorgen bij Prive42 binnengestapt. Ik was in de buurt en had een beetje tijd over.
Er waren 2 dames beschikbaar, Eva en Stella. Gekozen voor Eva, die lachte me iets spontaner toe. Eva is niet groot, ik schat 1,60 met stevige cup C borsten. Geholpen maar voelde erg lekker. Volgens de website is ze 29, maar ik schat haar eerder midden 30, maar ik kan het mis hebben. Maakt ook niet zoveel uit, het is een mooie vrouw.
Colatje gekregen van de madam en met Eva op de kamer eerst even de voor en achterkant gewassen onder het genot van een ontspannen praatje en toen op bed gaan liggen op mijn buik.
Ze begon met masseren van mijn rug en billen met olie, ook met haar heerlijke borsten. Al snel mocht ik omdraaien en had ik mooi uitzicht. Ze begon kleine Stef te maseren met olie en ik kon haar mooie borsten betasten en tussen de benen. Heel natuurlijk ging er een CD omheen en begon ze te pijpen waarna ze er bovenop kwam zitten. Alles heel ontspannen/natuurlijk maar heel geil. Na mij een paar minuten bereden te hebben en met haar borsten heerlijk over mijn lichaam en gezicht was het rubber goed gevuld. Daarna nog steeds geen haast en nog even liggen kletsen en daarna weer even wassen en aankleden.
Al met al een heerlijk ontspannen bezoekje. Leuke spontane meid.
Voor mij herhalingsgevaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan