Recensie Eva Massagerie, Antwerpen 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Robbiedeniro

Wandelaar
49
22/11/21
20
10
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Had voor Eva gekozen na een zeer goede ervaring in dit salon.

Eva is een zeer mooie en slanke verschijning.

de massage was goed, maar minder als de vorige.

ze deed vooral haar best om je super geil te maken en vervolgens vragen om haar te neuken voor 100 euro extra.

gezien de al hoge kost van 130 euro, hier niet op in gegaan, wetende dat ik het niet maar lang zou vol houden.

ik vond dit eerlijk gezegd een afknapper, en na het verzoek hielp ze mij snel aan een hoogtepunt

Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
De massagerie had een actie. Blind date, ik belde en vroeg of dit mogelijk was. Hier geen enkel probleem. Bij binnenkomst zoals gewoonlijk even opzij gezet voor betaling. Dan kwam Eva uit de kamer. Wat een verschijning, ik dacht direct dit gaat knallen.

Maar och wat was ik verkeerd. De massage was saai, wat vrijven oven mijn benen voor ongeveer 35 minuten in totaal denk ik, misschien 5 minuten de gigantische (fake) c cup over mijn rug. Ze zat meer tussen mijn benen zodat ik niet eens de spiegel haar deftig kon zien. Ik hoopt enkel dat het happy end gebeuren alles zou goed trekken (pun intended). Maar ze begon eraan - kroop wat naar boven en zij "voor 150€ mag je me ook neuken". Hierdoor was het klein beetje erotiek/goesting weg.

Ik heb hier zelf niet op gereageerd. Waarom zou ik 140€ betalen en dan nog eens 150€ opleggen. Als ik wilde neuken zou ik dit op voorhand gevraagd hebben. Maar in alle eerlijkheid zou ik dan ergens anders naartoe gaan.

Korte samenvatting: Slechte massage, de handjob had ik beter zelf gedaan, sfeer gebuisd, ... al bij al zal ik niet meer bij eva gaan.

Ik snap 1 ding niet van deze zaak. Er staat heel duidelijk op hun site dat intiem niet mogelijk is (zie screenshot). De helft van de meisjes die ik hier heb ontmoet zeuren om extra's. Dit bederft heel de sfeer als je hier geen gebruik van maakt. Als ik 160 euro voor een massage neerleg, wat al veel geld is, dan heb ik geen behoefte aan 10 minuten intiem voor 150 euro extra. Ik vind dit echt jammer wat het is verder een leuke zaak en de meisjes die dit niet aanbieden geven prima erotische massages.

Bijlagen

• Schermafbeelding 2024-11-04 om 07.59.10.png
    Schermafbeelding 2024-11-04 om 07.59.10.png
    93 KB · Weergaven: 12
Ik snap 1 ding niet van deze zaak. Er staat heel duidelijk op hun site dat intiem niet mogelijk is (zie screenshot). De helft van de meisjes die ik hier heb ontmoet zeuren om extra's. Dit bederft heel de sfeer als je hier geen gebruik van maakt. Als ik 160 euro voor een massage neerleg, wat al veel geld is, dan heb ik geen behoefte aan 10 minuten intiem voor 150 euro extra. Ik vind dit echt jammer wat het is verder een leuke zaak en de meisjes die dit niet aanbieden geven prima erotische massages.
Is waarschijnlijk voor wettelijke redenen dat ze op hun website schrijven dat intiem niet mogelijk is.

Terug
Bovenaan Onderaan