Recensie Eva, Lynn Somers, Minderhout (Hoogstraten) 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

grmbl73

Wandelaar
41
15/12/21
39
7
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
http://lynn-somers.be/eva/
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag nog eens bij Somers in Minderhout geweest, huis ziet er na al die jaren nog steeds oud en versleten uit, onkruid staat meters hoog... binnen zijn de kamers nog steeds dezelfde, maar daar kwam ik natuurlijk niet voor.

Gekozen voor Jill (zie andere recensie) maar die had maar drie kwartier tijd dus nog halfuurtje Eva bijgeboekt.

Eva is een vlotte poolse dame, spreekt behoorlijk nederlands en heeft een lekker gezicht. Figuur echte milf maar toch stevig buikske. Lekkere zachte borsten en dijen waar ik mocht aanzitten. Eva wrong zich gewillig in de juiste bocht.
Begonnen met zoenen en zacht strelen, kussen overal eindigend in een zachte warme pijpbeurt. Mijn hand ging op zoek tussen haar benen die gewillig wat verder open gingen, kutje was lekker nat. Na wat clitoriswerk en vingeren kwam ze squirtend klaar (zeer snel) Toen was het uiteraard gevoelig en heb ik haar haar gang laten gaan. Zalig gepijpt en mits 50 extra klaargekomen in de mond, ze slikte alles en zei daarna dat ze eerst de smaak afwacht maar dat het mijne lekker was ... lol
Ook zij had maar half uurtje tijd dus afscheid genomen en tevreden huiswaarts.

Laatst bewerkt door een moderator:
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
http://lynn-somers.be/eva/
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
De vaste dame doet het even rustig aan en na een week in het zonnige zuiden waar het heel erg stil en eenzaam was, was er behoefte om een vrouw te voelen en beet te houden. Onderweg, naar 010 net voor de Nederlandse grens gestopt bij een oud en bekend adres; Lynn Somers en een uurtje met Eva doorgebracht. Een leuke en gezellige Nederlandse blonde vrouw, jaar of 50. Normaal postuur met een buikje en een paar ogen om in weg te zinken en de wereld even te vergeten.

Knuffelen, strelen, voelen, zoenen. Samen douchen, elkaar inzepen en heerlijk tongzoenen. Ze ging op het bed liggen, de handdoek omgeslagen. Ik pelde haar uit en verkende haar lichaam, ze duwde m'n hoofd tussen haar benen en kwam al vrij snel schokkend klaar. Doorgaan was geen optie want de clit was erg gevoelig geworden. Na wat strelen en zoenen de rollen omgedraaid, ze pijpte gevarieerd, langzaam, likkend en teasend. Ze draaide zich op me in 69 en vroeg me rustig aan te doen.
Ze pijpte me , tot het einde, bijna dan, ze maakte het met haar hand af. Het kwam echt uit m'n tenen.
Tot m'n verbazing was er al meer dan een uur voorbij, time flies als je fun hebt.

Ik heb vaak 5 sterren gegeven voor dit soort dienstverlening. Die zijn tegenwoordig alleen nog maar voor vrouwen die heel erg bijzonder zijn, dus ik hou het op 4 .

Als je een jonge slanke den zoekt, dan moet je verder zoeken. Zoek je een lief en leuk echt mens, met een goede dienstverlening en ogen om in te verdrinken, nooit te vergeten en naar terug te willen, dan snel een afspraak maken.

Tot slot, er staat al een recentie over een Poolse Eva bij Lynn, geen idee of het dezelfde dame is maar deze Eva is echt Nederlandse.

Laatst bewerkt:
Hallo Lonely Wolf, ik ben de laatste tijd regelmatig bij Eva geweest en ze is zo Pools als het maar zijn kan. Ze woont al heel lang in Nederland en spreekt inderdaad goed Nederlands. Maar jij als Rotterdammer zult waarschijnlijk denken dat haar (beetje) Poolse accent Belgisch is.:D:ROFLMAO: Ik heb ook alleen maar hele goede ervaringen met deze lieve Eva.

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
De vaste dame doet het even rustig aan en na een week in het zonnige zuiden waar het heel erg stil en eenzaam was, was er behoefte om een vrouw te voelen en beet te houden. Onderweg, naar 010 net voor de Nederlandse grens gestopt bij een oud en bekend adres; Lynn Somers en een uurtje met Eva doorgebracht. Een leuke en gezellige Nederlandse blonde vrouw, jaar of 50. Normaal postuur met een buikje en een paar ogen om in weg te zinken en de wereld even te vergeten.

Knuffelen, strelen, voelen, zoenen. Samen douchen, elkaar inzepen en heerlijk tongzoenen. Ze ging op het bed liggen, de handdoek omgeslagen. Ik pelde haar uit en verkende haar lichaam, ze duwde m'n hoofd tussen haar benen en kwam al vrij snel schokkend klaar. Doorgaan was geen optie want de clit was erg gevoelig geworden. Na wat strelen en zoenen de rollen omgedraaid, ze pijpte gevarieerd, langzaam, likkend en teasend. Ze draaide zich op me in 69 en vroeg me rustig aan te doen.
Ze pijpte me , tot het einde, bijna dan, ze maakte het met haar hand af. Het kwam echt uit m'n tenen.
Tot m'n verbazing was er al meer dan een uur voorbij, time flies als je fun hebt.

Ik heb vaak 5 sterren gegeven voor dit soort dienstverlening. Die zijn tegenwoordig alleen nog maar voor vrouwen die heel erg bijzonder zijn, dus ik hou het op 4 .

Als je een jonge slanke den zoekt, dan moet je verder zoeken. Zoek je een lief en leuk echt mens, met een goede dienstverlening en ogen om in te verdrinken, nooit te vergeten en naar terug te willen, dan snel een afspraak maken.

Tot slot, er staat al een recentie over een Poolse Eva bij Lynn, geen idee of het dezelfde dame is maar deze Eva is echt Nederlandse.
Eva is een Nederlandse maar is geboren in Polen heb haar een keertje bezocht en is echt de moeite waard, ze is voor herhaling vatbaar ik ga haar zeker nog een keertje bezoeken

Terug
Bovenaan Onderaan