Recensie Eva GFE (Wijnegem, Voorheen Temse) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

shyguy97

Newbie
4
15/09/24
1
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/eva-gfe.html
Totale kosten (in euro)
€80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vroeger ging ik altijd naar het glazen straatje omdat ik graag windowshopping doe en direct kan beslissen daarm. Na een paar keer bedrogen uitgekomen te en na lang twijfelen (i don't like change) heb ik daarom de overstap gezet om via redlights een dvp te vinden.

Een paar weken geleden ben ik voor de eerste keer langs geweest bij Eva, Ze ontving toen in een rustig gelegen appartement in Temse. Blijkbaar werd dit appartement gedeeld met andere dames. Ik heb deze nooit gezien en ben nooit een andere wandelaar tegen gekomen dus het was zeker discreet genoeg.
Ik moest even aanbellen en ze liet me dan doorkomen naar boven, daar stond ze me op te wachten in lingerie. Ik kreeg er al direct zin van, ze is een slanke dame met een mooi gezichtje en de fotos komen zeker overeen met hoe ze eruit ziet. Ze heeft geen natuurlijke borsten maar ze zijn zeker alles behalve lelijk.

Ik kreeg meteen een toengzoen bij het binnenkomen en ik voelde me meteen op m'n gemak, ik ben een zeer verlegen persoon dus het kan soms wat awkward zijn voor mij al de dames ook niet zo vlot zijn. Ze nam me mee naar de kamer, bood me een drankje aan en verzocht me dan om samen met haar een douche te nemen. De douche zelf was ook al leuk ze begon me in te zepen en met haar mooi gevormde kont tegen m'n lid aan te wrijven.

Na de douche nam ze mee terug naar de kamer en dan begon "de main course", ik nam plaats op het bed en toen begon ze me lekker te pijpen. Toen ik goed en stijf was vroeg ze me welk standje ik graag wou waarbij ik koos voor cowgirl. het duurde niet lang of ik voelde het al aankomen dat ik ging klaar komen dus uit voorzorg vroeg ik ze of ik ze even mocht vingeren en beffen. Dit was zeker geen probleem en ze leek er ook van te genieten. ze ging met haar vinger door m'n haar en nam m'n kop vast tussen haar benen.
hiernaa hebben we nog even doggy gedaan tot ik het niet meer in kon houden.

Toen alles klaar was hebben we nog een douche samen genomen en hebben we nog even gebabbeld, hier wist ze me dan te zeggen dat ze jammer genoeg ging verhuizen riching Antwerpen.

Geweldige dame, herhalingsgevaar: enorm maar jammer genoeg te moeilijk momenteel te ver voor mij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan