Recensie Eva (Emma) (Roe), Den Haag, Geleenstraat 110 k4 2,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

ado

Stamgast
Forumpionier
338
05/07/21
345
9
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
vanmiddag ff lang de geleen geweest. rond 1215 liep er voor mij een nieuw poppetje van 21 jr de straat in.
na ff wachten was een wandelaar me net voor. aangezien het niet veel soeps was in de straat even gewacht op het poppetje.
kort gesprek bij raam was lastig. weinig engels spreekt ze. 50 eur voor 15 minuten was nog te begrijpen.
dame heeft prachtige cup c borsten. puur natuur. om ze te likken vroeg ze meer geld.
pijpen deed ze rustig en onervaren. neuken was ze heel teruggetrokken. ik gaf aan dat ik het rustig aan zou doen. ze kwam vrij rap klaar maar dat wilde ze niet echt. ze gaf aan dat het haar eerste dag was en alles daardoor een chaos was in haar hoofd daardoor. vond wel grappig om met een nieuwe dame in het vak van bil te gaan.
weet niet echt of ze geschikt is voor dit werk was hiervoor een juf.

Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
ik ben ook bij deze zeer mooie dame geweest alleen heb ik gemengde gevoelens
gezicht is echt heel mooie girl next door haha
borsten goddelijk zulke borsten zie je maar weinig echt mooie c's
pijpen redelijk matig moet echt aangestuurd worden gelukkig niet headbangen maar kan echt beter
kutje en pompen mooi kaal en strak
ik heb ook Emma op haar ruggetje gelegd met haar kleine mini kutje omhoog en begon haar lekker te pompen
hierna was het tijd voor doggy emma heeft een goed kontje hier voor het duurde ook niet lang voordat ik heerlijk in het condoom klaar kwam
dan helaas het mindere ze kijkt heel vaak op afstand op haar telefoon hoeveel tijd er nog over is dit is best storen vind ik
totaal was ik 15 minuten binnen waarvan 8 minuten pijpen en pompen is een nieuw record voor mij
Emma is wel heel lief en super mooi, maar ik weet niet zeker of ik nog terug ga
ze bied wel extras aan zoals pzc, beffen en extra tijd voor het reguliere bedrag :(

Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Duur van bezoek
15 minuten
Vandaag besloot ik de kou te trotseren en een bezoek te brengen aan de Geleenstraat. Het was zeer rustig in de straat, dus ik had veel keuze uit dames.
Ik liep een ronde en zag een voor mij nieuw gezicht.

Emma is een prachtige verschijning, met een natuurlijke uitstraling en een echt 'girl next door'-gezicht. Ze heeft een jong, fris uiterlijk en goddelijke borsten: mooie, volle C's (naturel) die je zelden ziet. Ondanks haar schoonheid is ze vrij onervaren en spreekt ze nauwelljks Engels, wat de sessie een beetje anders maakte dan normaal.

We begonnen met een warme ontvangst en een snelle wasbeurt. Op het bed kwam ze lekker op me liggen met haar volle borsten, en dat maakte me direct enthousiast.
Het condoom ging erom, en ze begon te pijpen. Hoewel het pijpen niet
uitzonderlijk was en ze wat sturing nodig had, maakte haar speelse blik en mooie borsten veel goed.
We schakelden over naar doggy, en hoewel haar lekkere kontje perfect oogde, merkte ik dat ze zich wat ongemakkelijk voelde in deze positie.
Toch kon ik mijn gang gaan en kwam ik heerlijk klaar in het condoom.

Een minpuntje was dat ze regelmatig op haar telefoon keek om de tijd in de gaten te houden, wat ik storend vond.

Al met al is Emma een ontzettend mooie en lieve dame, maar haar gebrek aan ervaring en de afleiding door haar telefoon maken het twijfelachtig of ik nog eens terugga. De ervaring had iets schattigs, alsof je het met een amateur doet.

Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Emma is 21 en werkt nu drie weken als hoer, vertelde ze. Ze komt schuchter en onervaren over - maar helaas blijkt even later is ze ook vooral bezig om je zo snel mogelijk er weer uit te krijgen en je zo ongemakkelijk mogelijk te laten voelen, dat je hem niet overeind kan houden. Ze vertelde dat ze lerares is en nu even een zakcentje wil bijverdienen.
Ze is best knap, ziet er echt niet uit als een sexwerker. Naturel. Ze heeft echt twee fantastische, prachtig gevormde, zware tieten. Echt heerlijk. Voor mij op zich al 50 euro waard om die een kwartier lang te betasten. Ze heeft een normal bouw, lekker ronde kont.
Ze staat naast me als ik m'n lul was en dan ga ik haar tieten betasten. Ik leid haar hand naar m'n lul, want ze staat compleet stil. Pijpen is best ok, maar heel erg kort. Maar dan, als ik haar wil neuken, gaat ze met haar benen een beetje naar voren liggen, zodat ik niet goed naar binnen kan stoten. Als ik diep ga, beweegt ze wat naar achter. HEel irritant allemaal, ik kan haar gewoon niet goed pakken. Ze weet wat ze doen.
Dan maar hondjes. Ze gaat zo staan, met haar kut wijzend naar beneden zeg maar, dat ik erg moeilijk naar binnen kan gaan. "you only have 3 minutes (ik ben echt nog maar 8 minuten binnen). Ik raak gefrustreerd en m'n lul wordt zachter. Zucht. NOg maar eens in missionairis dan? "it hurts (ik ben nog niet eens met de volle lengte binnen geweeest). Dan laat ik haar me maar aftrekken, dat doet ze zo ongeinteresserd mogelijk, ik zet nog wel haar handje op m'n ballen die ze lekker met haar nagels krabt. "I will go home now" zegt ze nog, om aan te geven dat ze erg moe is. Maar ze staat er nog uren en zie zeker 6 mannen naar binnen gaan.

Ja echt geweldige tieten, maar wat een TMM.

Dat is wat ze zei, maar misschien begreep ik het verkeerd. Ze zei ook dat ze met nieuwjaar weer weggaat, dus misschien bedoelde ze dat ze hier 3 weken in totaal is.
ja dat kan inderdaad broeder haar engels is zeer slecht
Holy F!.
"you only have 3 minutes" TMM inderdaad.

Vervelend voor jou deze ervaring, maar ERG bedankt voor het delen!
ik had ook maar 8 minuten om gepijpt te worden en dan 5 minuten hard door pompen met haar kutje omhoog

Terug
Bovenaan Onderaan