- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Klaarkomen in mond
- Klaarkomen op gezicht
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Zondag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/6324001-eva
- Totale kosten (in euro)
- 170
Vanmorgen even rond gekeken op kinky en mijn ogen laten vallen op Eva
Had haar afgelopen dagen al es vaker voorbij zien komen en ik moest en zou het vandaag gaan ontdekken hahaha https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/6324001-eva
Een afspraak maken was snel en gemakkelijk gemaakt via whatsapp. Ze reageerde vriendelijk en vond haar zo op de app al spontaan!
Ze stelde ook gelijk een trio mogelijkheid voor met haar vriendin Kira, maar heb dit afgeslagen...
Dan de date
toen ik op de locatie was aangekomen, kon ik direct doorkomen, ze stond in de deur al op me te wachten, het was voor mij een bekende locatie, omdat ik daar Inga laatst ook had gedate hahaha, alleen was dat een andere slaapkamer, gelukkig maar, beetje afwisseling is wel zo prettig....
Ze gaf me bij binnenkomst gelijk een fijne zoen, zag ook meteen hoe heerlijk petit ze er uit zag, wauw, goeie keus dacht ik gelijk
Richting slaapkamer waar ik gelijk een handdoek kreeg om mezelf even op te kunnen frissen in de badkamer, afijn, zo gezegd zo gedaan, weer terug de slaapkamer in en oh ja, daar was het bloedheet, die verwarming stond voluit, dat herinnerde ik me de vorige keer met Inga ook nog, dat was de slaapkamer aan de achterzijde maar ook een soort sauna, nou ja Eva gaf me aan gelijk het raam iets te openen!
Ze ging op het bed staan zodat we gelijk van hoogte waren en ze begon me heerlijk te zoenen, ik haar ook, het voelde heel fijn aan, het is ook een leuke dame om te zien in werkelijkheid, ze is ook al wat ouder, dat kon ik bij het bekijken van haar gezicht goed zien, vond het oprecht een lekkere Milf
ze deed haar haar opsteken en daalde af naar mijn inmiddels keihard geworden Klaas! Ze begon heerlijk te likken en te zuigen, mmmm, wat lekker, maar snel op bed gaan liggen waar ze snel verder ging.. Ik deedhaar bh uit en zag gelijk hele lekkere kleine tietjes met leuke knopjes waar ik naar hartelust op kon zuigen, beetje spugen op mn pik vond ze ook wel geil om te doen.... ze vond het best, ze begon ook met haar vingers in mijn tepels te knijpen en daarna tussen het pijpen door ook met haar mondje en tanden er heerlijk in te bijten, zalig zeg, ze ging echt voor het pijpen, vond het eigenlijk wel iets te snel gaan, het teasen wat ze eerst deed, was ze mee gestopt, nou en Klaas wilde eigenlijk wippen dus heb haar slip uitgetrokken, en ja daar kwam een heel lekker kaal geschoren kutje te voorschijn
ze begon wat te lachen, dat ik al wilde neuken, maar ze had er zelf ook wel zin in, kleine dondersteen is t die Eva, ze pakte wat glijmiddel en Klaas kon erin, ze kwam on-top, dit was zo gruwelijk lekker, ze is ook lekker strak, dat ik al veel te snel het rubber volschoot, nou ja prima, maar toch!
Eva maakte Klaas even schoon met een doekje en stelde me een massage voor, dit was ook wel fijn, maar ging vrij ongecontroleerd en beetje vliegerig terwijl we nog tijd hadden! Afijn ze haalde na de massage netjes de olie weg met wat papier en stelde een tweede ronde voor, en ja weer gelijk dook ze op me pik
Heb vervolgens nog een hele lading over haar hoofd heen gespoten hahaha, t zat zelfs in haar haar, maar ze maakte zich er niet echt heel druk over, toen snel de douche in, aankleden en met een goed gevoel naar huis! Herhalingsgevaar, zou best kunnen, maar Eva gaf aan a.s. 4 februari al haar laatste werkdag te zullen hebben en dan terug te reizen richting Ukraine, Wellicht een volgende keer als ze terugkomt, zoek je een lekker fris milfje met een naturel huid zonder tattoo's en rookvrij dan is ze zeker een aanrader!!
Had haar afgelopen dagen al es vaker voorbij zien komen en ik moest en zou het vandaag gaan ontdekken hahaha https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/6324001-eva
Een afspraak maken was snel en gemakkelijk gemaakt via whatsapp. Ze reageerde vriendelijk en vond haar zo op de app al spontaan!
Ze stelde ook gelijk een trio mogelijkheid voor met haar vriendin Kira, maar heb dit afgeslagen...
Dan de date

Ze gaf me bij binnenkomst gelijk een fijne zoen, zag ook meteen hoe heerlijk petit ze er uit zag, wauw, goeie keus dacht ik gelijk

Richting slaapkamer waar ik gelijk een handdoek kreeg om mezelf even op te kunnen frissen in de badkamer, afijn, zo gezegd zo gedaan, weer terug de slaapkamer in en oh ja, daar was het bloedheet, die verwarming stond voluit, dat herinnerde ik me de vorige keer met Inga ook nog, dat was de slaapkamer aan de achterzijde maar ook een soort sauna, nou ja Eva gaf me aan gelijk het raam iets te openen!
Ze ging op het bed staan zodat we gelijk van hoogte waren en ze begon me heerlijk te zoenen, ik haar ook, het voelde heel fijn aan, het is ook een leuke dame om te zien in werkelijkheid, ze is ook al wat ouder, dat kon ik bij het bekijken van haar gezicht goed zien, vond het oprecht een lekkere Milf

Eva maakte Klaas even schoon met een doekje en stelde me een massage voor, dit was ook wel fijn, maar ging vrij ongecontroleerd en beetje vliegerig terwijl we nog tijd hadden! Afijn ze haalde na de massage netjes de olie weg met wat papier en stelde een tweede ronde voor, en ja weer gelijk dook ze op me pik