Hanneske26
Wandelaar
Iemand ervaring met Eva uit Best
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/best/519130-eva
hoor graag
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/best/519130-eva
hoor graag
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZodra ze is haar afspraken heeft ingepland reageert ze nergens meer op.ik heb het ook al zoo vaak geprobeerd bij deze meid, maar kom er niet doorheen. Ik zie dat ze mn berichten leest, maar nog nooit is er op gereageerd
Nog een tip. Ze ontvangt best veel berichtjes.. zorg dat je bovenaan staat in haar app. Zodra je ergens midden/onderin beland heb je pech. Ze opent de vaste klanten en evt nieuwe die bovenaan staan.Ze heeft een update gedaan, heb gereageerd, wacht af.
Dat is al meer dan ik ooit van haar gehad heb.Zojuist bericht gehad, ze zat al vol.
Jammer maar helaas, respecteer het wel dat ze reageert, zouden een hoop dames een voorbeeld aan kunnen nemen, hoeft maar klein berichtje te zijn, hou haar advertentie zeker in de gaten hierdoor.
Niet tevreden dan niet reageren.Dat is al meer dan ik ooit van haar gehad heb.
Heb nog nooit een bericht van haar mogen ontvangen.
En het is niet dat ik wekelijks haar een bericht stuur.
Bovendien is ze al een tijd geleden van 150 naar 180 gegaan en de foto's zijn niet resent.
Heb aan animo in elk geval niet te klagenNiet tevreden dan niet reageren.
de foto's zijn niet resent.
Dat is idd meer dan ik ooit gehad heb.Dat is al meer dan ik ooit van haar gehad heb.
Heb nog nooit een bericht van haar mogen ontvangen.
En het is niet dat ik wekelijks haar een bericht stuur.
Bovendien is ze al een tijd geleden van 150 naar 180 gegaan en de foto's zijn niet resent.
Dan ben je wel pro als ze toch haar best doet. misschien toch een optie om langs te gaanNiet te bereiken. 1 keer mee afgesproken en daarna...kreeg ongezouten commentaar "dat ik op haar oom leek" en daarna werd ik afgesloten. Dit terwijl we een fantastische date hadden gehad! Van mij hoeft dit niet meer. Had graag vast met haar afgesproken als nieuwe vriendin. Die 180 is ze echt wel waard! Maar goed, het zij zo.
Die kans krijg ik niet meer, helaas. Kan haar niet meer bereiken en haar clientèle is denk ik al groot genoeg. Vind het bijzonder jammer.Dan ben je wel pro als ze toch haar best doet. misschien toch een optie om langs te gaan
Wou dat ik weer kon afspreken, echt. Maar ze reageert niet. Lijkt wel of haar nummer is afgesloten. Wil super graag weer met haar afspreken!Dan ben je wel pro als ze toch haar best doet. misschien toch een optie om langs te gaan