Recensie Eva, Antwerpen, Schippersstraat 34/2 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

damestester

Wandelaar
28
16/06/23
52
17
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Eva is een mooie meid, met een heerlijk lichaam. Licht-donkere huid. Lang zwart haar. Mooie redelijke kleine borsten. En een ronde stevige kont, erg lekker. Vriendelijk. Pijpen is zo-zo. Neuken ging wat moeilijk, ze is echt superstrak en ik ben niet de kleinste. Ze had er moeite mee. Ze vroeg een paar keer om het rustiger aan te doen, maar tegelijkertijd vroeg ze me redelijk snel om klaar te komen, dus dat werd lastig.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
EVA,Antwerpen,verversrui 5/2
Vandaag bij Eva binnen gestapt
Mooi gebruinde latina looks met high heels met diamantjes
Gezien ze nieuw is en geen recenties te vinden instaptarief
Was prima teasen,plagerig dan deep pijpen en zij ontop
Dan duurde het niet lang meer
Zeker een aanrader
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Eva werkt meestal in de dag (zo vertelde zij mij), maar ik had chance dat ze de voorbije zaterdag ook 's nachts werkte. Ze is maar pas in het SKW en stond vroeger ergens anders (ik denk de Verversrui).

Ze viel me meteen op. Hoe kon het ook anders, na jaren op het SKW merk je toch meteen de niet-Roemeense meisjes op. Redelijk jong, een heel mooi gezicht en ze ziet er ook enorm lief uit. Van Dominicaanse afkomst.

Binnen viel de plek toch wat minder. Geen kussen op bed (heel veel jonge meisjes op de SKW die dit doen), ook geen zeep of mondwater bij de lavabo. Dat was toch wel een sterk minpunt. Communicatie in het Engels verliep ook een beetje moeilijk.

Hoe dan ook, ik heb me gewassen, zij heeft zichzelf gewassen en dan waren we daar - op bed. Ze heeft een heel zacht maar slank lichaam, echt wel een van de zachtste lichamen op de SKW (waarschijnlijk vanwege haar Dominicaanse afkomst, in tegenstelling tot meeste Roemeense meisjes die een lagere vetpercentage hebben).

Pijpen was goed, neuken ook. Zeker niet de beste, maar wel bevredigend. Herhalingsgevaar redelijk groot, zeker aangezien haar kont zo zalig en zo zacht is. Neuken in doggy met haar is dan ook een ongelooflijk gevoel. Die zachtheid...

Ze is een jonge meisje, met het potentiaal om een topper te zijn in het SKW. Overal beoordeling is dan weer een 4/5. Ik hoop dat ze hier jaren verblijft.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan