Recensie Eva, Amsterdam 4,25 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

KapteinRLD

Vaste klant
190
10/10/21
161
16
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6765242-eva
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gentleman, another little treasure has just arrived :love: Eva will be here for another 2 weeks and I can recommend. It felt like I just picked up this girl at a dance party and we went back to her place. Beautiful blue eyes and body, the best french kissing I had in a while, and another horny pussy sliding session. The sex was horny as well, and the blowjob was with a pierced tongue. Most importantly, a nice click with a young women who also seemed to enjoy her time together; Enjoy!

We hebben een afspraak gemaakt. Ik vroeg direct of we een afspraak gehad en zij zei ziede "Yes bby"

Toen de tijd daar was vind ik het uit dat ik geblokkeerd was.

Zij maakt afspraken en blokkeert je vervolgens.

Waarom reageren als je dit toch gaat doen? Waarom blokkeer je mij niet eerst? Wat heb ik gedaan?

We agreed to a date. I directly asked if the appointment was confirmed and she responded "yes bby".

I arrived asked, waited, sent messages that did not go through and realized I was blocked.

What did I do? Why make an appointment, confirm it, and block me?

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Lichaamsbouw
Atletisch
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik ben er geweest. Ze ontvangt in een nette appartement. Ze is heel aardig en heel mooi. Ze heeft een waanzinnig lichaam maar haar borsten zijn wel begonnen met hangen. Niet heel erg maar wel duidelijk.

De seks was super geil.. ze heeft echt een lekker kontje waar je hard aan mag stoten. Zoenen was vol overgave maar opgespoten lippen vind ik nog altijd slecht zoenen.

Het was een prima date, moet wel aangeven dat ze veel kletst.. ik hoopte op een tweede ronde maar ze bleef doorgaan met praten.

Herhalingsgevaar ? Ik twijfel.. ze is heel lekker en mooi maar toch niet een wow-factor gehad. Dus ik denk van niet.

Intiem
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afgelopen zaterdag geweest. Was eerst beetje terughoudend door de recensies.

Nou toch maar geapt en kreeg redelijk snel reactie. Zewqs beschikbaar en was op 10min afstand waar ik was. Eenmaal aangekomen, deed ze open. Nou... Echt een GFE. Natuurlijk, mooi. Lichaam super! Zou deze echt tijdens het uitgaan aan proberen te spreken om verder te leren kennen. Heel bescheiden en lief.

De daad was allemaal goed. Zoenen, wow alsof ze je vriendin is. Met lust. Bedenk me net dat ik geen BJ heb gehad, maar was zo met haar bezig dat ik gelijk condom er om en item wilde.

Al met al veel te kort, had veel langer moeten boeken dan een quicky en ga zeker terug voor langer.

Intiem
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Snelle afspraak kunnen maken met duidelijke instructies en nagekomen tijdstip.

Eva ontving op een goed bereikbare locatie met een schoon groot appartement in een discreet gebouw. Er zou wel eventueel verhuisd worden van locatie, dus geen garantie dat de volgende locatie ook goed is.

Bij binnenkomst geen verrassing; het is gewoon de meid van de foto's. Wat minder gelikt en wat meer de leuke buurvrouw dan de opgemaakte vamp. Ze ziet er goed uit, maar voor mij een heel klein beetje een tegenvaller. Ze is moeder en dat is hier en daar wel te merken aan haar lichaam (vooral haar borsten).
Ze heeft nog steeds een goed lichaam, maar uiteraard niet een lichaam van een meid die geen kind heeft gebaard op haar leeftijd.

Ze is in bed wel gewoon goed. Ze is vriendelijk en zoent lekker, streelt je goed en probeert een goede sfeer te creëren. Ze is hier en daar wel wat passief, dus je moet zelf de actie starten, anders is ze ook in staat om de tijd vol te praten. Maar toen ik dat deed, ging ze gewoon vol mee in de actie.

Ik zou wel op herhaling gaan als er geen andere opties waren. Ze valt in de categorie van aanrader als het je type is. Anders waarschijnlijk iets te duur.

Terug
Bovenaan Onderaan