Recensie Eva, Amsterdam 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Penismassage
  5. Pijpen deepthroat
  6. Pijpen zonder condoom
  7. Tussen borsten (russisch)
  8. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6749454-eva
Totale kosten (in euro)
350
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Weer eens een bezoek gebracht en het was als vanouds weer top!

Na te hebben gedouched hebben we de GFE over laten gaan in het wat ruigere werk.
Alle handelingen zijn wat mij betreft van goede kwaliteit en dat door een vrouw met een pracht van een lijf en koppie is het mij dubbel en dwars waard. High class en zeker (nog) geen high class prijzen.

Binnenkort maar nog een keer langs voordat ze weer het land uit is.

Vanaf vandaag 9 december in Amsterdam

Laatst bewerkt:
Ben er totaal niet van maar met dat relatief lage tarief voor een vluggertje en relatief hoog uurtarief zal ze wel massa's over haar heen krijgen voor de snelle acties. Dat vind ik dan toch wel weer erg jammer eerlijk gezegd....

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6749454-eva
Totale kosten (in euro)
400
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vorige week Eva bezocht, en dat viel helaas toch een beetje tegen. Vooral door de enorm opgeklopte verwachtingen door de eerdere recensies waarschijnlijk, maar ik vond het niet bijzonder. Voor deze prijs verwacht je simpelweg meer.

Afspreken ging redelijk vlot, via de booker. Ik twijfelde al een tijdje tussen het bezoeken van Mikaella en Eva. Beide dames flink aan de prijs, maar Eva heeft hier louter lovende recensies en de beperkte info die hier te vinden was over Mikaella was niet al te positief. Met beiden contact gehad en ik kreeg van de booker een enorm menu met extra's. Daar hou ik al niet van, ik betaal liever gewoon een (forse) basisprijs maar dan alles inclusief. Wilde toen eigenlijk al afhaken, maar voor het eerst in mijn wandelcarrière gevraagd of we prijs x konden afspreken bij een aantal extra's. Ja kom maar zei ze (de booker), maar toen ik eenmaal onderweg was kreeg ik alsnog een appje dat het of A of B was voor die prijs, niet allebei. Toen natuurlijk helemaal om moeten draaien, maar ik dacht al niet meer met mijn hoofd op dat moment, dus toch doorgezet.

Na aan te zijn gekomen op een bekende locatie deed Eva de deur open in gewone kleren. Inderdaad een prachtvrouw, al is haar gezicht niet zo spectaculair als haar lichaam. Kwebbelen kan ze wel inderdaad. Ik werd gelijk naar de douche gedirigeerd (ik arriveer overigens altijd net gedouched, keurig geschoren en in frisse kleren), maar dat vind ik prima. Aanstalten om er zelf bij te komen maakte ze geenszins.

Na nog meer gekwebbel begon te actie. Ze zoent erg lekker en actief, absoluut. Op basis van de recensies had ik me erg verheugd op een waanzinnige pijpbeurt, maar hoewel zeker niet slecht was het ook niet echt memorabel. Kleren bleven aan en moest toch echt een beetje aandringen om daar iets aan te doen en een beetje te kunnen genieten van dat prachtige lijf, want dat heeft ze absoluut. Uiteindelijk in haar mond gekomen en alles doorgeslikt.

Ik moet zeggen enigszins tot mijn verrassing gezien de ervaring tot dat moment nam Eva zelf het initiatief voor ronde 2, met niet al te lang meer te gaan. Al snel was Chuba jr. weer op volle oorlogssterkte gepijpt, en ging het condoom eroverheen. En het moet gezegd, wat een verrukkelijk uitzicht als je met haar bezig bent. Maar toen ging opeens de wekker op haar telefoon (nog nooit meegemaakt op de afspraken die ik heb), en het moest snel afgerond worden. Dat lukte uiteindelijk dankzij mijn eigen handelen, maar de tweede lading verdween vanuit haar mond in de wasbak.

Was het slecht? Nee. Was het memorabel? Nee. Voor 200-250 zou het een 5* topdate zijn geweest, maar voor 400 euro was het gewoon allemaal net teleurstellend. Ik vind het niet erg om een premium te betalen, zolang de ervaring dat ook is. Volgende keer toch weer luisteren naar mijn gevoel ipv Chuba jr!

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan