Alexandra (
https://www.girlsreview.nl/threads/...rotterdam-amsterdam-utrecht.3715/#post-841233), de zgn. zus van deze Eva had ik al 3x bezocht. Daarom en ook door de goede recensies op diverse sites wilde ik graag een afspraak met Eva.
Zoals eerder genoemd is dat niet altijd even makkelijk. Bij het 2e bericht heb ik haar ook een foto van mezelf geappt en ik denk dat ik haar daarmee overtuigde.
Al het contact dat ik met haar had zou ik van begin tot eind toch vooral omschrijven als apart. Heel bijzonder. Bijna alles ging anders dan bij andere dvp's. Dat feit mis ik totaal in alle overige recensies. Misschien is ze veranderd, of zit ze even in een bepaalde fase. Of kwam het door mij. Geen idee.
Eigenlijk wilde ik eerst 1u blijven, maar ik wist dat ik 2x zou gaan douchen.
Bovendien hadden we allebei aangegeven behoefte te hebben aan een langzaam opgebouwde gfe. Dus dan toch maar voor 2u gekozen.
Na de verplichte douche vooraf kreeg ik eerst een soort intakegesprek van haar. Kortgezegd over de do's en dont's. Daarna kon het feest beginnen. We begonnen staand te vrijen, waarbij het me opviel dat ze snel geniet. En dat ze dat ook laat merken. Hierna dirigeerde ze mijn hoofd naar haar kleine, natte kutje dat ik van haar moest likken.
De rest van de sextijd dat ik bij haar was, ik gok zo'n 90min, had ik het gevoel dat ze mij als lustobject met lekkere kop en geile pik gebruikte. Tijdens het intakegesprek had ze al gezegd dat ze vooral gek is op pijpen en tongen. Nou fokking hell, dat heb ik dus geweten. Wat een heerlijke skills heeft deze dame! En dat 90min lang..
Na weer een douche afscheid genomen met een verzadigd en relaxed gevoel. Al met al zeker de moeite deze Eva en misschien zie ik haar nogmaals. Maar er staan nog zoveel andere lekkertjes om mijn verlanglijst.
Of Eva en Alexandra zussen zijn? Geen idee! Check ff de paspoorten