Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenmoet je kinky.nl in de gaten houden. Ze adverteert alleen als ze ontvangtLinkje?
Hé Rewon,Paar maanden terug bij haar geweest .Adverteert af en toe op kinky omdat ze veel vaste klanten heeft en dit voor de fun doet .
Keurige ontvangst in haar eigen woning .zelf vond ik de dame niet zo,kan aan mij liggen maar ze is mijn type niet .Pijpt redelijk ,daarna heb ik haar in verschillende standjes geneukt .Hygiene was prima .Leeftijd ongeveer 55 jaar denk ik .Geen herhalingsgevaar voor mij
Ben er een paar weken geleden nog een half uurtje geweest. Als je d'r telefoon nummer hebt dan kan je d'r ook op de app bereiken. Zo is ook actief als ze niet online is.Geen idee of ze alleen woont.Ik heb niemand gezien of gehoord
Bruin haar had ze toen ik er was
Wil je me haar nummer sturen?Ben er een paar weken geleden nog een half uurtje geweest. Als je d'r telefoon nummer hebt dan kan je d'r ook op de app bereiken. Zo is ook actief als ze niet online is.