- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Speciale kleding verzoek
- Voetfetish
- Gesproken taal
- Duits
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Dag
- Zaterdag
- Totale kosten (in euro)
- 50
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Aangezien zover ik kan beoordelen nog niemand een recensie heeft geschreven over deze Roemeense blondine in de Antoniusstraße op nr 20b in Aken doe ik het maar even.
Ben al vaker bij deze dame geweest, ze draagt altijd zwarte nylonkousen, wat ik persoonlijk geil vindt. Cupmaat C, en waarschijnlijk nep. Pijpen, wat zonder meerprijs is doet zij goed en diep, bij intiem, in missio, kreunt ze heerlijk.
Beffen laat zij zich tegen een meerprijs van 20 Euro, en daarbij heb ik het gevoel dat zij zich dit niet zo graag laat doen. Vingeren is niet toegestaan. Ze begint met werken altijd rond 20 uur zei ze, verleden jaar was ze er ook al eerder kan ik me nog goed herinneren.
Ben al vaker bij deze dame geweest, ze draagt altijd zwarte nylonkousen, wat ik persoonlijk geil vindt. Cupmaat C, en waarschijnlijk nep. Pijpen, wat zonder meerprijs is doet zij goed en diep, bij intiem, in missio, kreunt ze heerlijk.
Beffen laat zij zich tegen een meerprijs van 20 Euro, en daarbij heb ik het gevoel dat zij zich dit niet zo graag laat doen. Vingeren is niet toegestaan. Ze begint met werken altijd rond 20 uur zei ze, verleden jaar was ze er ook al eerder kan ik me nog goed herinneren.