Recensie Estrella, Soraya's Palace, Steenokkerzeel 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

thomasdbl

Vaste klant
Forumpionier
135
10/07/21
182
21
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://sorayaspalace.be/hostesses.php
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren de eerste keer bij de nieuwe Estrella geweest. Soraya had mij Estrella aangeraden aan telefoon. Als Soraya iets aanbeveelt, dan volg ik ;).

Ik vind het altijd wat moeilijk om op basis van één bezoekje een recensie te schrijven. Vaak verandert mijn indruk over een dame na meerdere bezoekjes, meestal wordt het dan nog beter (omdat je elkaar beter kent), af en toe is het de tweede keer wat minder (mijn tweede bezoekje bij Gabi onlangs was helaas toch echt wat minder dan de eerste keer in december vorig jaar). Soit, hier mijn eerste indruk over Estrella. Samengevat: een goede aanwinst voor het huis :) !

Qua uiterlijk: ziet er leuk uit. Qua gezicht: okee, maar niets speciaals. Dezelfde krullen als op de foto, maar lichtjes andere kleur (bruin). Ze draagt een bril maar doet die uit zodra je er op de kamer aan begint (persoonlijk vind ik ze zonder bril beter). Qua lichaam: ziet er goed uit :)! Mooi bruin kleurtje. Zeker niet dikker dan op de foto's, misschien zelfs iets slanker. Mooie natuurlijke borsten (kleine C cup, gok ik), leuk poesje (kaal). Proper meisje ook. Ze had bij aanvang 5 minuten vertraging, volgens Soraya omdat ze zich nog aan het wassen was na de vorige klant. Ook op het einde van mijn bezoekje sprong ze terug onder de douche.

Qua mentaliteit en manier van doen doet ze mij wat aan Sofia denken (= goeie mentaliteit). Nogmaals, moeilijke vergelijking, want bij Sofia ben ik al vaak geweest en bij Estrella nog maar één keer. Net als Sofia, lijkt Estrella mij een dame die oprecht begaan is met dat de klant het naar zijn zin heeft, en die open staat om te doen wat de klant graag heeft (en luistert naar wat de klant graag heeft). Bij de start kwam ze meteen op mij zitten om te kussen en knuffelen. Redelijk enthousiaste zoener. Pijpen was degelijk en vooral uitgebreid. Dan kontlikken bij haar. De meeste dames worden daar toch al wat nat van en lijken het wel te appreciëren, maar bij Estrella werkte het niet. Werd niet nat, reageerde totaal niet, en als ik met mijn vinger nog maar in de buurt van haar poesje kwam, zei ze meteen 'not inside'. Aangezien ik ze nog niet kende begon ik al te vrezen dat het een type was dat zich niet laat gaan. Dan maar haar laten omdraaien om haar te beffen en mijn vrees bleek totaal ongegrond :D. Eerst wat zachtjes likken en als snel werd ze wat losser en natter :D. Na een tijdje op haar eigen aangeven toch een vinger in haar kutje gestoken. Zelfs geëindigd met twee vingers, nu mocht het allemaal wel ;). Ook zelden een dame gehad die zo hard mijn hoofd op haar kutje duwde tijdens het beffen (zelfs zo hard dat het een beetje oncomfortabel was, maar er zijn ergere plaatsen om met je hoofd te vertoeven ;)). Ondanks haar enthousiasme ben ik er helaas niet in geslaagd haar te laten klaarkomen. Daarna neuken in twee standjes, eerst kort cowgirl en dan een soort missionaris-standje. Zo helaas al snel klaargekomen. Terwijl ik nog in haar zat gaf ze mij nog een kus van twee minuten. Daarmee verdient ze pluspunten, want redelijk veel dames willen na het klaarkomen meteen beginnen met het opkuisen. Dan heeft ze de tijd volgemaakt met een massage. Meestal is dat dan een 100% 'zakelijke' massage maar Estrella deed er zowaar nog een kort stukje body-to-body massage bij (met haar borsten op mijn rug). Uiteindelijk waren we zelfs iets over tijd.

Als de lineup blijft zoals hij momenteel is, dan zou mijn volgende bezoekje wel eens terug bij Estrella kunnen zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan