AnalCareBear
Stamgast
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 3,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Spaans
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/cubane-latin-estrella.html
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Deze avond bij Estrella geweest voor een blowjob zonder condoom en klaarkomen in haar mond.
Afspreken via WhatsApp verliep wat stroef.
Misschien omdat ze veel berichten krijgt aangezien ze nog maar net toegekomen is in Brugge. ( Zondag is ze terug weg)
Hartelijke ontvangst. Stelt je meteen op je gemak.
Ze heeft het lichaam van een vrouw die drie maand geleden bevallen is. Ik heb een zwak voor latina's en vind het een zeer mooie vrouw.
Na de financiële regeling, mocht ik m'n kleren afdoen en kwam ze op inspectie. Daarna nam ze me mee in de douche om me te wassen. Kort, maar het nodige was grondig gewassen.
Afdrogen en ik mocht plaatsnemen op het bed.
Pijpen doet ze fantastisch!
Op zich zou ik haar 4.5 sterren willen geven. Een halve ster minder omdat ze niet kan deepthroaten. Ze adverteert er ook niet mee, maar ze pijpt wel diep.
Tijdens het pijpen positioneert ze zich zo, zodat je haar overal kan aanraken en met haar borsten kan spelen. Als borstenfan kwam ik zeker aan m'n trekken.
Klaarkomen ik haar mond, is ook effectief klaarkomen in haar mond. Zelf na dat ik klaargekomen was, bleef ze pijpen. Fantastisch! Ze deed me spartelen als een vis op het droge van genot.
Daarna spuugt ze je zwemmers wel in de lavabo, maar ik merkte nauwelijks dat ze even weg was.
Ze neemt haar tijd en je krijgt ook de tijd.
Zelf toen ik mijn kleren al terug aan had, bleef ze praten en grapjes maken.
Haar Engels is niet perfect, maar zeker goed genoeg.
Uiteindelijk 25 minuten binnen geweest.
Een fantastisch orgasme en een aangename babbel.
Herhalingsgevaar is zeer groot!
Afspreken via WhatsApp verliep wat stroef.
Misschien omdat ze veel berichten krijgt aangezien ze nog maar net toegekomen is in Brugge. ( Zondag is ze terug weg)
Hartelijke ontvangst. Stelt je meteen op je gemak.
Ze heeft het lichaam van een vrouw die drie maand geleden bevallen is. Ik heb een zwak voor latina's en vind het een zeer mooie vrouw.
Na de financiële regeling, mocht ik m'n kleren afdoen en kwam ze op inspectie. Daarna nam ze me mee in de douche om me te wassen. Kort, maar het nodige was grondig gewassen.
Afdrogen en ik mocht plaatsnemen op het bed.
Pijpen doet ze fantastisch!
Op zich zou ik haar 4.5 sterren willen geven. Een halve ster minder omdat ze niet kan deepthroaten. Ze adverteert er ook niet mee, maar ze pijpt wel diep.
Tijdens het pijpen positioneert ze zich zo, zodat je haar overal kan aanraken en met haar borsten kan spelen. Als borstenfan kwam ik zeker aan m'n trekken.
Klaarkomen ik haar mond, is ook effectief klaarkomen in haar mond. Zelf na dat ik klaargekomen was, bleef ze pijpen. Fantastisch! Ze deed me spartelen als een vis op het droge van genot.
Daarna spuugt ze je zwemmers wel in de lavabo, maar ik merkte nauwelijks dat ze even weg was.
Ze neemt haar tijd en je krijgt ook de tijd.
Zelf toen ik mijn kleren al terug aan had, bleef ze praten en grapjes maken.
Haar Engels is niet perfect, maar zeker goed genoeg.
Uiteindelijk 25 minuten binnen geweest.
Een fantastisch orgasme en een aangename babbel.
Herhalingsgevaar is zeer groot!