BigGuy1978
Vaste klant
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Kontlikken bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Prostaat massage bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Stevig
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/profiel/sorayas-palace#gallery-4
- Totale kosten (in euro)
- 50
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Net superdate gehad met deze topper bij Soraya's Place. Was mijn 3de ontmoeting met haar en ze is echt geweldig!
Hier, zoals reeds vermeld en wettelijk verplicht, mondmaskers maar dit kon de pret echt niet bedreven. Estelle is een vrouw zoals ik ze graag heb: groot met rondingen op de juiste plaats. Wat volgde was een half uur puur genot! Ze geniet er ook zelf echt van en dat merk je
Soraya's Place is een mooi, proper huis met lekker geile vrouwen waar de verhouding prijs/kwaliteit onklopbaar is. Steeds een plezier om hier te 'komen'
Herhalingsgevaar: is er al maar Estelle is goed op weg om vaste waarde te worden
Hier, zoals reeds vermeld en wettelijk verplicht, mondmaskers maar dit kon de pret echt niet bedreven. Estelle is een vrouw zoals ik ze graag heb: groot met rondingen op de juiste plaats. Wat volgde was een half uur puur genot! Ze geniet er ook zelf echt van en dat merk je
Soraya's Place is een mooi, proper huis met lekker geile vrouwen waar de verhouding prijs/kwaliteit onklopbaar is. Steeds een plezier om hier te 'komen'
Herhalingsgevaar: is er al maar Estelle is goed op weg om vaste waarde te worden
Laatst bewerkt: