• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Recensie Esmee, Utrecht (vh Delft) 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Joey81

Newbie
13
16/12/21
8
2
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/542587-esmee
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)

Vandaag bij deze dame geweest, ben ooit een keer eerder bij haar geweest maar ze is ondertussen wat kilo's meer, en ik ook trouwens. Op een of andere manier vond ik de klik niet meer terug van vroeger . Ze heeft goed haar best gedaan , ontvangt in Delft in een oké flat.

Al met al voldoende maar geen herhaling voor mij.
 
Ik heb haar een jaar of acht geleden een aantal keer bezocht, ook in Delft. Was wel een heel geil ding. Lekker pijpen met veel spuug maar de foto's die ze nu gebruikt, gebruikte ze toen ook al, die zijn dus redelijk gedateerd.
 
Ja ik heb ook jaren geleden afgesproken in Den Haag toen deed ze ook nog anaal. Had altijd een klik met haar en ze pijpt heerlijk en tongen houdt ze ook van. De foto's zijn inderdaad van 10 jaar geleden.
 
Heeft ze vroeger ook in Scheveningen gewerkt? Heb Esmee in Den Haag en Scheveningen jaren geleden bezocht maar ik weet het niet meer zeker of zij dat is. De Esmee die ik toen had was goed wat sex betreft.
 

Vandaag bij deze dame geweest, ben ooit een keer eerder bij haar geweest maar ze is ondertussen wat kilo's meer, en ik ook trouwens. Op een of andere manier vond ik de klik niet meer terug van vroeger . Ze heeft goed haar best gedaan , ontvangt in Delft in een oké flat.

Al met al voldoende maar geen herhaling voor mij.
De eerste echte recensie over Esmee terwijl ze al sinds 2015 actief is op Kinky!

Wat dat betreft een beetje een grijze muis, niet heel goed/slecht. Er is al eens hier over haar geschreven, waar ze ook reageert op diverse opmerkingen van wandelaars.


Heb haar in 2019 in Wijk bij Duurstede bezocht, had niet zo'n klik destijds, pijpen was wel aardig maar toen ook al veel ouder dan haar leeftijd in de advertentie.

Sommige foto's in haar advertentie zijn nog van (op z'n minst) 2019, heb geen actieve herinnering meer hoe ze eruit zag toen ik haar bezocht :LOL:
 
Een maand of wat geleden een afspraak gemaakt met Esmee, toen op een locatie in Delft. Op de bovenstaande vragen of de foto's overeenkomen met het heden kan ik kort zijn.....absoluut niet!!!
Zoals je ook in deze recensie (https://www.girlsreview.nl/threads/esmee-wijk-bij-duurstede.2375/#post-103251) is Esmee echt flink forser dan op de foto's in haar advertentie!
Dat in combi met dat het appartement in Delft echt te groezelig en ongezellig was om ook maar ergens voor in de stemming te komen, na binnenkomst dan ook (op een ietwat klungelige wijze) bedankt en weggegaan
 
Ik heb haar een jaar of acht geleden een aantal keer bezocht, ook in Delft. Was wel een heel geil ding. Lekker pijpen met veel spuug maar de foto's die ze nu gebruikt, gebruikte ze toen ook al, die zijn dus redelijk gedateerd.
Hoi lieverd.. even een correctie....meeste foto's zijn uit de tijd toen ik bij wijk bij Duurstede zat. ..heb er maar eentje uit de tijd van Delft staan. ..
Een maand of wat geleden een afspraak gemaakt met Esmee, toen op een locatie in Delft. Op de bovenstaande vragen of de foto's overeenkomen met het heden kan ik kort zijn.....absoluut niet!!!
Zoals je ook in deze recensie (https://www.girlsreview.nl/threads/esmee-wijk-bij-duurstede.2375/#post-103251) is Esmee echt flink forser dan op de foto's in haar advertentie!
Dat in combi met dat het appartement in Delft echt te groezelig en ongezellig was om ook maar ergens voor in de stemming te komen, na binnenkomst dan ook (op een ietwat klungelige wijze) bedankt en weggegaan
Hoi ja klopt. Was zeker ongezellig flat daar vond het ook niets. .heb je absoluut gelijk in ...geen commentaar..maar zo fors was ik ook weer niet. Wel een beetje voller maar niet fors .
De eerste echte recensie over Esmee terwijl ze al sinds 2015 actief is op Kinky!

Wat dat betreft een beetje een grijze muis, niet heel goed/slecht. Er is al eens hier over haar geschreven, waar ze ook reageert op diverse opmerkingen van wandelaars.


Heb haar in 2019 in Wijk bij Duurstede bezocht, had niet zo'n klik destijds, pijpen was wel aardig maar toen ook al veel ouder dan haar leeftijd in de advertentie.

Sommige foto's in haar advertentie zijn nog van (op z'n minst) 2019, heb geen actieve herinnering meer hoe ze eruit zag toen ik haar bezocht :LOL:
Hoi lieverd...klopt ff correctie. Advertentie is actief vanaf 2015. Maar ben niet al die jaren actief geweest ..ook paar jaar offline. ..geweest. en trouwens is niet mijn eerste recensies....op hookers ( bestaat niet meer) stonden aardig resensies erop)... Tja of het wederzijds een klik moet zijn is altijd afwachten toch..
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan