NightRaZoR
Wandelaar
Okay thx wist niet of dat kon aangezien de advertentie meestal is om via te contacteren, maar bedankt dan probeer ik het via een p/m.Kunt haar altijd een p/m sturen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenOkay thx wist niet of dat kon aangezien de advertentie meestal is om via te contacteren, maar bedankt dan probeer ik het via een p/m.Kunt haar altijd een p/m sturen.
Stuur me effe prive bericht dan stuur ik je het mail adres xxxxAlleen als ze plaats en tijd heeft staat de ad online en dat is niet zo vaak.
Gisteren heb ik een eerste massage-date met Esmee gehad. Tsja, wat zal ik zeggen na al het goede wat er al eerder over haar is gezegd in de reviews. Ze is een knappe dame, spontaan, goedlachs, heeft een goed figuur, mooie ogen, leuke lach, etc. etc. Én het was een waauw massage. Dus in een woord: TOP in alle opzichten. Dit was mijn eerste date met haar maar zeker niet de laatste .
Fijn dat je genoten hebt .. zeker tot de volgende xx esmeegisteren heerlijke duo massage gehad van Esmee met Jill.... Dit moet je minimaal 1 x in je leven gedaan hebben maar ik hoop het nog veel vaker te doen . Topervaring.
De link is van Jill want daar was dus de duo mee!
Dame heeft vrijwel ieder recent bericht in dit draadje geliked en was vandaag om 11:42 nog hier online. Heb je al geprobeerd om haar een berichtje te sturen?Ontvangt zij nog? Haar advertentie lang niet meer online gezien
Ik heb wel een nummer maar weet niet of dit nog kloptVolgens mij werkt ze nog. Vaste klanten hebben haar nummer!
Heb ik gedaanStuur haar hier een bericht en je weet het zo.
Ik heb ook haar nummer en dat is nog gewoon actief.
Ze Appt gewoon terug hoor !!Iemand nog contact met haar gehad? Ik krijg geen contact meer helaas
Er is al veel geschreven over Esmee en ze stond al geruime tijd op de planning maar het kwam er maar steeds niet van!
Tot vandaag, het weekend heerlijk begonnen bij Esmee. Eigenlijk kan ik alle bovenstaande ervaringen alleen maar bevestigen. Oprecht een leuke, heerlijke dame die ik zonder twijfel vaker zal bezoeken.
Toppertje!