Ja sinds één maand dus ook prive ontvangst
Ik wilde al eerder eens afspreken maar nu deze mogelijkheid erbij kwam heb ik direct contact opgenomen.
Bij haar prive afspreken is een echt een unieke ervaring en dit om meerdere redenen.
Eerst en vooral vanwege Esmée zelf.
Esmée is een zeldzame schoonheid.
Er stroomt zuiders bloed samen met vlaams bloed en dit heeft een supermooie combinatie opgeleverd.
Ze ontvangt in prachtige lingerie, hoge hakken en.. met een stoute glimlach om de mond en fonkelende oogjes. Zij had er duidelijk plezier, wetende dat de ontvangst bij haar de bezoeker even doet stilvallen. Dan ben je nog maar juist binnen en je nog aan het genieten bent van Esmée zelf en ja je hebt ook wel door dat je in een enorme inkom staat van een prachtige villa waarop zij dan lachend zegt; "maar het beste moet nog komen". Dat is misschien in haar ogen zo maar voor de bezoeker is haar verschijning gewoon het beste ik heb haar dat ook gezegd wat er ook misschien nog zou moeten komen wel bijzonder zal zijn maar uiteindelijk zal zijzelf het beste zijn deze avond.
Ze is niet alleen mooi maar daarbij ook superlief, vrolijk en... wat zal blijken tijdens het dit bezoek heerlijk stout en geil in bed.
Eerlijk is ze ook ja vrijwel meteen flapte ze er spontaan uit "ja ik heb een boob job gehad" "ja ik heb hier en daar wat dingetjes laten doen en daar ben ik blij mee" daar bovenop kreeg ik ook nog een uitleg over haar andere activiteiten die ze samen doet met een stel vriendinnen in clubs en feestjes als mannen graag een heel mooie dame erbij willen hebben waar ze heel veel lol in heeft
En wat bedoelde zij dan met het beste moest nog komen.
Ontvangst is in een enorme villa op zich al prachtig maar de feitelijke prive-ontvangst speelt zich af in een superluxe prive wellness, sauna zwembad jacuzzi...
Dus...
Dan ben je daar met de mooiste meid de je ooit gezien superlief en vrolijk heerlijk stout en dat in de meest luxueuze omgeving
Gestart met sauna. Wij hadden goed contact veel plezier gemaakt vanaf moment één en dat is het ook een echte GFE met zoenen knuffelen.
Na Sauna relax ruimte met twee bedden. klein kastje met wat speeltjes, olietjes en wat gebruikt kan worden in dit erotisch samenspel.
Hierbij geniet ze van alles en... wat op haar lijstje staat doet ze.
Wij hebben een zalige tijd samen gehad.
Wat moet je weten.
Esméé is één van de mooiste verschijningen die ik al gezien heb, ze is superlief, vrolijk, geniet van het spel en ze geeft zich volledig.
Daarbij wordt je ontvangen als een vorst in een superluxe omgeving met volledige wellness.
En eigenlijk niet eens zo overdreven qua kosten.
Ik heb een heerlijk avond gehad en zij eigenlijk ook, dit heeft niets meer te maken met een rap bezoekje aan een DVP voor een momentje sex, en dan snel weer broek omhoog en naar huis, dit is een totaal beleving voor hen die die dit kunnen smaken.
Ik ga zeker terug, champange bij het volgende bezoek.