Arthur Martin
Stamgast
Ah ok, dat verklaart een heleboel !Spaans vloeiend
Portugees redelijk goed
Daarnaast was ik in mijn jongere jaren latin dance leraar
Veel vrouwen zijn dol op een man die kan dansen
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAh ok, dat verklaart een heleboel !Spaans vloeiend
Portugees redelijk goed
Daarnaast was ik in mijn jongere jaren latin dance leraar
Ik ben al mijn hele leven into latinas en heb daarin geïnvesteerd sinds mijn jeugd. Eerst Spanje en daarna el Mundo latino.Ah ok, dat verklaart een heleboel !
Veel vrouwen zijn dol op een man die kan dansen
Fuck hey en dan nog moeten betalen?Ik ben al mijn hele leven into latinas en heb daarin geïnvesteerd sinds mijn jeugd. Eerst Spanje en daarna el Mundo latino.
Mijn blonde jaren en blauwe ogen deden het altijd goed
En waar heb je Spaans geleerd ?Ik ben al mijn hele leven into latinas en heb daarin geïnvesteerd sinds mijn jeugd.
Vroeger niet. Nu wel voor wat ik wil nl hetzelfde als vroegerFuck hey en dan nog moeten betalen?
Ooit in verleiding gekomen om het aanbod aan te nemen ?Heb wel eens verzoekjes van suikerooms gekregen.
Lijkt mij ook, jaIn mijn beleving moet een relatie toch ietsie natuurlijk groeien.
lolAnders kun je het beter een suiker abonnement noemen.
That would do it allright...Spaans in 3 etappes
1. Vakanties in spanje
2. 3 maanden in een Latijns Amerikaans land
3. Relaties
Wauw, klinkt 'hot'Gringo is negatief (meestal). Gewoon mijn eigen maam of 'Papi', mi amor of meu rei
Dat kan. Moet je het gewoon ook goed doen...ik wil een jonge bimbo (25-28) die elke keer als ik iets doe zegt: Oh wat doe je dat goed.
Ja lijkt me bets leuk. Vind het sowieso leuk om te investeren in me vaste bezoekers. De seks en het gehele bezoek word vaak alleen maar beter naar maten we elkaar beter kennen.Ooit in verleiding gekomen om het aanbod aan te nemen ?
Je geeft graag je eigen mening. Dat vind niet ieder " heertje" fijn.Wat valt er onder die bevestiging?
En waarom lijkt je dat niks voor mij?
Salsa of volksdansen?Wauw, klinkt 'hot'
Ik denk dat ik een danscursus ga volgen
Is mijn ervaring ookleuk om te investeren in me vaste bezoekers. De seks en het gehele bezoek word vaak alleen maar beter naar maten we elkaar beter kennen.
Degenen die er alleen maar over fantaseren wellicht wel. Degenen die het echt beleven (zoals Dominicanlover) willen duidelijk een echt mens.Maar dus nooit een intresant aanbod gehad. Denk dat vele toch liever een soort 'pop' willen inplaats van een echt mens.
Tango !Salsa of volksdansen?
Dat vind ik nou net leuk.Je geeft graag je eigen mening.
Good for you, MerelHahaha ja dat is zeker waar!
Is volgens mij niks mis mee. Iedereen wordt graag geapprecieerd. Dat wil helemaal niet zeggen dat je je eigen mening(en) opzij moet zetten.Wat valt er onder die bevestiging?
Best wel hoor.En waarom lijkt je dat niks voor mij?