Ik ben er vorige vrijdag ook geweest. Het was mijn eerste keer daar. Na al de reacties hier gelezen te hebben, wist ik niet goed waaraan ik mij moest verwachten; in de salon zitten wachten, omringd door kwebbelende meiden en daartussen nog een andere wandelaar, of aanschuiven en je beurt afwachten op de trap ?
Maar het viel reuze mee. Na het aanbellen ging de deur open en Sofie stond bovenaan de (monumentale) trap en vroeg me of ik een afspraak had gemaakt.
Ik antwoorde bevestigend. Ik had halvelings verwacht dat Sofie zou vergeten zijn ik enkele dagen ervoor had gebeld. Ik had toen naar Amalia gevraagd (nadat ik eerst naar Samantha had gevraagd, maar die is blijkbaar enkele weken afwezig).
Maar Sofie wist het nog. Ze leidde me door de gang, voorbij het salon, naar de kamer waar Amalia al zat te wachten.
Die was ontzettend lief en stelde me direct op mijn gemak. We gingen eerst even samen douchen. Ik kreeg een badjas en zij deed er ook een om en zo gingen we naar de badkamer op de gang. Net toen ik haar rug (en de rest) wou inzepen kwam er een ander meisje de badkamer binnen en begon zich op te maken voor de spiegel. Dat vond ik wel een grappig moment, ofschoon mijn soldaatje er wel even van 'in geef acht' naar 'ter plaats rust' van ging.
Geen nood; terug op de kamer zorgde Amalia ervoor dat mijn goede vriend vlug terug overeind kwam. De rest van het uurtje was het lekker genieten met deze passionele vrouw. Ik vond het zalig (zonder hierover in detail te treden).
Ik ging met een goed gevoel terug naar buiten. Herhalingsgevaar zit er wel in.