Vorige week afgesproken met lisa was dik in orde kan zalig pijpen een echte gfe ervaring https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/lisa-vlaams-genot-terug-van-weggeweest.html
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenKan ze echt squirten ? Spuiten of gewoon nat?Eerste ervaring met deze knapperd. Normaal ga ik voor petite - maar toen ze met haar mooie glimlach en wiebelkontje de trap opliep wist ik dat het goed zat.
Bijzonder speels en vriendelijk. Ik had al na 5 minuten door dat ik meer dan een uur had moeten boeken. Dame weet goed op te bouwen en kon mij een uur lang op de toppen van m'n tenen houden met een afwisseling van plagen en wederzijds genieten. Ze Geniet er duidelijk ook van en was dan ook mijn eerste squirt ervaring ? kort en bondig… topper en voor herhaling vatbaar!
Geen expert maar het was toch een flinke stroom ?Kan ze echt squirten ? Spuiten of gewoon nat?
hoewel ik er van overtuigd ben dat veel dames het in zich hebben om te squirten zullen er maar weinig zijn die daar echt mee gaan uitpakken . Als je eens een dame gesproken hebt die het echt kan weet je onmiddellijk dat dit ook echt inspanningen voor hun lichaam zijn . als ze er eenmaal mee adverteren komen daar dan ook veel klanten speciaal op af , maar geloof me zelfs de dames die het goed kunnen lukt het ook niet steeds hoor. De juiste voorbereiding voorspel hier naar toe doen veel maar als het vaatje leeg is voor die dag , dan is het ook leeg.Ik heb er nog steeds zoveel spijt van dat ik een bezoekje aan haar steeds uitgesteld heb ? Maar nu ik weet dat Lisa het ook kan… Ze adverteert er echter niet mee…
Hey Lolola, sorry dat dit jouw gevoel is bij onze date.Afgaande op al de positieve reacties onlangs ook eens langs geweest bij deze dame.
vriendelijk meisje,…the girl next door type om het zo te zeggen.
Pijpen en sex was wel goed.
alleen het Tongzoenen waar hier zo op geboft wordt ,heb ik totaal niks van gezien.
….ofwel had ze geen tong,dat kan misschien ook ?
En Aan mijn hygiëne/uiterlijk/leeftijd kon het volgens mij toch zeker niet aan liggen,maar soit….
En standje 69 kon ook niet want die houding vond ze te lastig ?
Herhalingsgevaar voor mij : Nee.
GFE ervaring : Nee
gr ?
Goedenavond Zico, "maar als beroeps-dvp moet ze zich daar eigenlijk over zetten." Fout, ik moet niets. Dit is een heel rare/ arrogante formulering. Sta gerust even stil bij het feit dat jij wilt dat iemand aangegeven grenzen moet verleggen omdat die persoon DVP is.Wat ik wel spijtig vind is dat Lisa een leeftijdsgrens hanteert (tot 60 jaar). Zelf zegt ze dat dit vanwege haar jonge leeftijd is maar ze is zelf reeds 27 jaar (volgens de website). Elke dvp bepaald zelf wie ze wil ontvangen en van een 20-jarige beginnende dvp kan ik dat nog verstaan maar als beroeps-dvp moet ze zich daar eigenlijk over zetten. Zelf ben ik nog geen 60 maar toch verhinderd mij dat haar eens te bezoeken.
Dag Lisa, leuk dat je je mening komt verdedigen. Zelf ben ik ook niet echt gelukkig met de formulering maar zoals ik al schreef in een latere post ter verduidelijking:Goedenavond Zico, "maar als beroeps-dvp moet ze zich daar eigenlijk over zetten." Fout, ik moet niets. Dit is een heel rare/ arrogante formulering. Sta gerust even stil bij het feit dat jij wilt dat iemand aangegeven grenzen moet verleggen omdat die persoon DVP is.
Once again. Good evening.Dag Lisa, leuk dat je je mening komt verdedigen. Zelf ben ik ook niet echt gelukkig met de formulering maar zoals ik al schreef in een latere post ter verduidelijking:
'Ik heb er in die zin een probleem mee dat het VOOR MIJ een hindernis is om ze eens te bezoeken. Zij heeft alle recht om te bepalen wie ze ontvangt en ik heb het recht om te zeggen dat haar redenering niet echt professioneel is…'
En met professioneel bedoel ik eigenlijk meer commercieel…
Noem het aub niet arrogant, wat zeker niet de bedoeling was maar inderdaad zo geïnterpreteerd kan worden.