Recensie Ervaringen met Ramontiek Producties 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat het nog bijzonderder maakt is dat de dame in kwestie Ramon in de bewuste BOOS uitzending beschuldigde van het feit dat hij werkte met locaties die geen prostitutie vergunning hebben en verbolgens zelf gangbangs ging organiseren op één van die locaties zonder prostitutie vergunning (seks vergunning is wat anders dan prostitutie vergunning).

Ben trouwens benieuwd of iemand nog contact heeft met Ramon en hoe het nu met hem is.

Dat ging zelfs zo ver dat een van de eerste feestje daarna op de showboat niet doorging omdat de concurrent stennis had geschopt over het niet heben van de juiste vergunning. Over het voor elkaar verpesten gesproken.

Ook werd hij in de docu beschuldigd kwetsbare meisjes te exploiteren. Maar voorzover ik weet was er voor die kwetsbare meisjes bij de klagende partij en elders geen plaats..... die stonden dus op straat, alsof dat zo fijn is.

Oh ja, ben ik ook een keer geweest. Ergens in Rotterdam. Amber Annabel was vaak een eindeloze sirene als ze goed hard werd geneukt.. 😋

Ik weet nog dit binnenkwam bij Ramon in de Showboat. Madalon kwam je als vaste gast op hoge hakken en met enorm lekkere tieten je met een paar flinke zoenen gedag zeggen. Heerlijk. Ik weet nog dat Chiara achter de bar stond. Omg, wat een prachtige vrouw.. Bleek verdorie gewoon mee te doen. Krijg het er nu nog warm van...

Mooie tijden inderdaad! Ik denk nog vaak terug aan de Shownoat actie met Chiara en Madelon. Mijn god wat kon Madelon veel spuiten. Eerst op haar knietjes een man of 5 afzuigen en daarna gewillig voorover gebogen gaan staan. Echt super knap ook. Net zoals 'barvrouw' Chiara! Ik zag niet veel later een GB aankondiging van hen samen in Scheveningen dacht ik. Zoveel spijt dat ik toen heb (moeten) laten lopen.

Mis die tijd zeker en Ramon was een topper. Kan toch niet dat er geen goede alternatieven zijn?

Mooie tijden inderdaad! Ik denk nog vaak terug aan de Shownoat actie met Chiara en Madelon. Mijn god wat kon Madelon veel spuiten. Eerst op haar knietjes een man of 5 afzuigen en daarna gewillig voorover gebogen gaan staan. Echt super knap ook. Net zoals 'barvrouw' Chiara! Ik zag niet veel later een GB aankondiging van hen samen in Scheveningen dacht ik. Zoveel spijt dat ik toen heb (moeten) laten lopen.

Mis die tijd zeker en Ramon was een topper. Kan toch niet dat er geen goede alternatieven zijn?

Vergeet vooral niet het leed dat bij veel dames is aangedaan tijdens de events van Ramontiek:

Vergeet vooral niet het leed dat bij veel dames is aangedaan tijdens de events van Ramontiek:
Met alle respect, daar kunnen wij als buitenstaanders geen oordeel over vellen. Tim Hofman was alles behalve een journalist en dit soort sensatie gerichte entertainment zou ik niet als een betrouwbare bron beschouwen. Bovendien waren er aanwijzingen dat de situatie genuanceerder lag dan werd gepresenteerd. Alleen de mensen achter de schermen kennen de volledige waarheid.

@timo8 Er zijn wel alternatieven, zoals Erofeestjes en de Fun4Two Hardcore Night.

Laatst bewerkt:
Er al bij stilgestaan als het allemaal BS zou zijn, deze organisatie nog zou bestaan? Deze reportage zou er niet geweest zijn als alles koosjer was gegaan. Waar rook is, is vuur. En als iemand zichzelf constant tegenspreekt, dan weet je toch dat er iets niet klopt? Mag die Tim wel een irritantje zijn, maar met die sekswerk uitleg heeft hij zeker gelijk!

Ik heb deze reportage al meerdere keren afgeluisterd en heb zo mijn bedenkingen + wat inside informatie. Het is iig al landelijk uitgekomen dat er geen 1 vrouw een nympho was en dat zal de belastingdienst vast ook onderzocht hebben.. duur grapje achteraf!

Eens loop je een keer tegen de lamp 🤷‍♀️

Ik vind dat het welzijn van de sekswerkers altijd voorop moet staan.

De verklaringen van meerdere dames in de reportage zijn meer dan duidelijk.

Gelukkig is de uitbuiting door Ramontiek nu verleden tijd.

Ik vind dat het welzijn van de sekswerkers altijd voorop moet staan.

De verklaringen van meerdere dames in de reportage zijn meer dan duidelijk.

Gelukkig is de uitbuiting door Ramontiek nu verleden tijd.
Mijn partner, voormalig deelneemster bij oa Molly's Poolparties en de Vegas parties in Den Haag (en Susteren) heeft meermaals bij Ramontiek deelgenomen zonder enig probleem, en veelal tot veel genoegen van vele schrijvers hier. Dat de meidenploeg verdeeld is achtergebleven, is een feit. Daar zijn verschillende (eigen)belangen voor aan te wijzen. Van uitbuiting of moderne slavernij is nooit enige aanwijzing geweest.
Wel kunnen we vaststellen dat Ramon zichzelf de ster van de feestjes vond, een drankje of een snuifje teveel nam, een grapje teveel vertelde in zijn aangemeten entertainer rol en dat ie uiteindelijk té dicht langs de zon is gevlogen. Ramon is nooit aangeklaagd of vervolgd, hij is op dit soort platformen en sociale media geslachtofferd en heeft alleen zn eigen narcisme en zn "out of control" ego wat aan te rekenen. Maar dit is allemaal water onder de brug. Wie heeft er nu nog baat bij om deze oude koeien uit de sloot te halen? Iedereen is doorrr met zn leven….

Als geld belangrijker is dan de sekswerkers aan het werk te sturen terwijl ze duidelijk v slag zijn en zelfs staan te huilen, is er iets volkomen mis.

Als organisatie zijnde sta je pal achter je dames die je laat werken voor jou. Daar duw je geen drugs in, je zorgt voor hun veiligheid en betaald hun beter dan jezelf ( tenslotte doen zij al het werk op de vloer ). Als je dat niet kan en alleen erg graag de popie jopie uithangt, ben je als organisatie niets waard.

Sorry.. moest dat even kwijt.

Goed dat ze die man doen stoppen.
Heb hem geconfronteerd met zaken die er gebeurde die hij telkens ontkende.
Heb een van een dame een opname laten horen van hoe het er achter de schermen aan toe gaat.
Dan vind ik dat hij het nog heel lang heeft kunnen volhouden.
Sorry maar die spoort NIET.

Lang volhouden heeft waarschijnlijk ook gewoon te maken met centjes. De sekswerkers hebben toch al die inkomen nodig 🤷‍♀️

Ongetwijfeld zullen niet alle dames het zo gevoeld hebben, maar als er 1 wel iets naars meemaakt en er wordt niets meegedaan en zelfs weggewoven.. dan is het er 1 teveel.

En, jammer voor de organisatie, dankzij de recensies in dit topic waar deelnemers vertellen hoeveel man er rondlopen op een feest, krijg je ook nog de belasting achter je aan.
Want als je met alle meiden afspreekt dat ze amateurs zijn en slechts reiskostenvergoeding krijgen, dan betekend het dat ook de organisatie er een vreemde boekhouding op na houdt. Die achter je aan krijgen is nog erger dan justitie 😱

Maar goed... volgens mij is alles wel gezegd nu. Misschien is het beter om het topic in het archief te stoppen, want Ramotiek is verleden tijd.

Hoop wel dat het allemaal goed gaat met de dames!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan